Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Podcast, dokkari yms suosituksia vailla

Lähettäjä: petipotilasX 
Päivämäärä:   27.7.26 12:00:37

Eli kävi tuossa sellainen ikävä isompi äksidentti, että tuli seuraukseksi tuskaisen pitkä sairasloma.. Nyt toistaiseksi olen vieläpä ihan vuodepotilas leikattujen jalkojeni kanssa. En ole tottunut olemaan paikoillani ja pelkät omat ajatukseni ei ole minulle hyvää seuraa tai helpota tilannetta, joten kaipailisin nyt hyviä suosituksia kuunneltavaksi (ja miksipä ei katseltavaksikin) tähän makoilun oheen. Jotain taustalle, kun täyttelen ristikoita ja väritän aikuisten värityskirjaa :D
Pohjaksi sanottakoon, että tykkään esim hyvistä keskusteluista, ajankohtaisohjelmien tyylisistä podeista, jopa väittelystä ja dokkareista. Podcasteista esim Puheenaihe ja Futurcast on mieluisia (ja varmaan kaikki jaksot niistä tullut kuunneltua). Katseltavista kolahtaa yleensä hyvin tehdyt dokkarit (ei kovin historialliset tai mitkään sota-aiheet) ja sarjoista sairaalasarjat on mieluisia.
Olisiko noiden pohjalta suositella jotain saman tyylistä sisältöä? Aina plussaa, jos ilmaisella alustalla. Mutta tähän katastrofiin nyt olen jo valmis jonkun tilauksenkin ostamaan. Kiitos jo etukäteen!

Re: Podcast, dokkari yms suosituksia vailla

Lähettäjä: petipotilasX 
Päivämäärä:   27.7.26 12:01:46

Hups, piti mennä sennuihin! Syvästi anteeksi, ignooratkaa tämä ihan kuin tätä ei olisikaan täällä :)

Lähettäjä: Pingo 
Päivämäärä:   27.7.26 12:49:05

Pyysit ohittamaan, mutta vastaan silti :D Olettaen sinun olevan ratsastaja, kun tälläkin puolella pyörit, niin vahvasti suosittelen sulle sellaista vanhaa ruotsalaista dokkarisarjaa kuin Ryttareliten! En ole ihan varma mistä se nykyään virallisesti näkee, ainakin tubesta pätkissä. Itse parantelin murtunutta polvea sen parissa. Tsemppiä ja malttia toipumiseen :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.7.26 13:12:51

Tehdään tästä vaikka hevosaiheinen ketju.

Itse olen kuunnellut Spotifysta Big Talk for breeders.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.