|
Lähettäjä: petipotilasX
Päivämäärä: 27.7.26 12:00:37
Eli kävi tuossa sellainen ikävä isompi äksidentti, että tuli seuraukseksi tuskaisen pitkä sairasloma.. Nyt toistaiseksi olen vieläpä ihan vuodepotilas leikattujen jalkojeni kanssa. En ole tottunut olemaan paikoillani ja pelkät omat ajatukseni ei ole minulle hyvää seuraa tai helpota tilannetta, joten kaipailisin nyt hyviä suosituksia kuunneltavaksi (ja miksipä ei katseltavaksikin) tähän makoilun oheen. Jotain taustalle, kun täyttelen ristikoita ja väritän aikuisten värityskirjaa :D
Pohjaksi sanottakoon, että tykkään esim hyvistä keskusteluista, ajankohtaisohjelmien tyylisistä podeista, jopa väittelystä ja dokkareista. Podcasteista esim Puheenaihe ja Futurcast on mieluisia (ja varmaan kaikki jaksot niistä tullut kuunneltua). Katseltavista kolahtaa yleensä hyvin tehdyt dokkarit (ei kovin historialliset tai mitkään sota-aiheet) ja sarjoista sairaalasarjat on mieluisia.
Olisiko noiden pohjalta suositella jotain saman tyylistä sisältöä? Aina plussaa, jos ilmaisella alustalla. Mutta tähän katastrofiin nyt olen jo valmis jonkun tilauksenkin ostamaan. Kiitos jo etukäteen!
|