|
Lähettäjä: ---
Päivämäärä: 27.7.26 12:05:41
"Joku etsii nimettömänä vuokrahevosta, toinen tarjoaa nimettömänä tallipaikkoja, ja kolmas myy hevosta."
Mä en yleensäkään ymmärrä, että miksi näitä etsitään ja tarjotaan netissä. Mä kun jouduin etsimään uuden tallipaikan kun vanha lopetti niin ilmoitin kaikille kavereille ja tutuille, että tallipaikalle on tarvetta ja saa kertoa eteenpäin. Viikossa löysin tallipaikan joka ei ollut ilmoitellut mitään vaikka oli pari tyhjää karsinaa ja otti mut lähinnä koska yhteinen tuttava suositteli.
Jos nyt laittaisin hevoseni myyntiin niin tekisin saman, pyytäisi ihmisiä levittämään sanaa. Jos laskee kaikki tutuntutut niin siinä on satojen ihmisten puskaradio, eiköhän sieltä joku löytyisi. Ja vaikka laittaisin nimettömänä faceen niin kai niissä kuvat aina on? Veikkaan, että muutaman päivän sisällä joku kysyisi, että ei kai se ole "polle" joka on netin nimettömässä myynti-ilmossa?
Mä olen myös kerran kysynyt tallilla, että mikähän se nimetön tallipaikkailmo on facessa kun on samassa kaupungissa. Heti tuli vastaus, eli kyllä nämä tiedetään, en siis myöskään käsitä että miksi yritetään olla nimettömiä.
|