Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikka

Lähettäjä: Nana 
Päivämäärä:   26.7.26 13:25:05

Minkälaisessa tallissa pidätte heppaa. Paljon maksaa mitä hintaan sisältyy?

Re: Tallipaikka

Lähettäjä: viiva 
Päivämäärä:   26.7.26 13:35:45

Erinomaisessa tallissa jossa ammattilaiset työntekijöinä. Isot valoisat karsinat, erinomainen heinä 5x päivässä, osaavat katsoa ja ilmoittaa heti jos epäilevät hevosella jotain ongelmaa. Tallissa käy/asuu monta huippuvalmentajaa ja käy monta eri seppää joista valita. Suomen parhaat pohjat kahdella kentällä ja lämmitetty maneesi. Hevosille tarhaan tarpeelliset loimet, ei tarvii ohjeistaa, kokeneet ammattilaiset osaa itse katsoa.
10 vuotta ollaan oltu ja en vaihda.
1350e kk.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.7.26 17:26:07

"Erinomaisessa tallissa jossa ammattilaiset työntekijöinä. Isot valoisat karsinat, erinomainen heinä 5x päivässä, osaavat katsoa ja ilmoittaa heti jos epäilevät hevosella jotain ongelmaa. Tallissa käy/asuu monta huippuvalmentajaa ja käy monta eri seppää joista valita. Suomen parhaat pohjat kahdella kentällä ja lämmitetty maneesi. Hevosille tarhaan tarpeelliset loimet, ei tarvii ohjeistaa, kokeneet ammattilaiset osaa itse katsoa.
10 vuotta ollaan oltu ja en vaihda.
1350e kk."

Kuulostaa kivalta ja huolettomalta ihmisen kannalta, mutta entäs hevosen kannalta? Näiden kalliimpien tallien yhteydessä korostetaan aina ihmiselle tärkeitä asioita, kuten lämmitettyä maneesia, huippuvalmentajia, sellaista hoitoa, ettei itse tarvitse käydä kuin ratsastamassa muutaman kerran viikossa ja muun ajan hevosen voi vain jättää muiden hoidettavaksi, mutta sivuutetaan täysin hevoselle tärkeät asiat. Tässäkään kommentissa ei mainita halaistua sanaa hevosen lajityypillisiin perustarpeisiin liittyvistä asioista, kuten vapaana liikkumisesta ja sosiaalisesta kanssakäymisestä lajitovereiden kanssa, vaan on vain minä minä minä ja minun tarpeet ja haluamiset.

Lähettäjä: Lrte 
Päivämäärä:   26.7.26 18:13:24

Ihana talli. Vanhahko sukutila.hoito on super,kivat tarhat.maastot on huonot muttamaneesi 1,5km päässä. Kuitukenttä,uittopaikka,oma rata.
500e/kk

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.