Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulan hankkiminen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   26.7.26 09:35:09

Minkä olet kokenut parhaaksi ja jouhevimmaksi tavaksi uuden satulan hankkimiseksi? Aiemmin asuttiin tallilla, jossa säännöllisesti kävi varusteliikkeen satulaseppä sovittamassa, mutta nyt ollaan kotitallilla. Satula.comin autosta kuulee kaikenlaista palautetta ja myyvät autosta ilmeisesti vain kalliimpia penkkejä. Itse osaan sovittaa melko hyvin ja hevosilla on yhdet sopivat satulat, mutta nyt tarvitsisi toiset (este/koulu) rinnalle. Vinkkejä?

Re: Satulan hankkiminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.7.26 12:03:00

Kuvat hevosen selästä satulaliikkeille ja heidän suosituksiaan tilata kokeiluun. Näin meillä toimittu kun löytyy ”oma” sovittaja.

Lähettäjä: Eelis 
Päivämäärä:   26.7.26 12:06:44

Hipposport jos tarpeeksi lähellä.

Päivämäärä:   26.7.26 12:34:35

Itse aina toisinaan sovitaan itse, mutta välillä turhaudun siihen Matkahuollon rumbaan ja vien lähimpään Satula.comiin. Usein olen ottanut satulan vuokralle ja jos vaikuttaa sopivalta, olen lunastanut itselleni. Minusta tämä vuokrauspalvelu on ihan älyttömän hyvä, varsinkin nuoren hevosen kanssa.

Lähettäjä: Hayley 
Päivämäärä:   26.7.26 12:49:22

Me on haettu tai tilattu aina Satula.comilta (valikoidaan netistä ja tilataan sitä kautta) potentiaalisen ja kiinnostavan oloisia satuloita sovitettavaksi kotitallille, testattu ne valmentajan kanssa rauhassa ja jätetty hyvän tuntuinen vuokralle. Jos onkin tuntunut vaikka parin kk jälkeen ettei satula sittenkään ole mulle tai hevoselle ihan bueno, niin ollut helppo vaihtaa, Ja sitten lopulta aina ostettu ne passelit omaksi. Todella hyvin toiminut systeemi meille.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   26.7.26 12:51:56

Ei ne satulacomin autosta sovita pelkästään kalliita, ainakaan täällä.
Mut sovittaa ne ei osaa. Jos osaat ja ymmärrät itse sovituksesta, voi satula-auto olla se hyvä vaihtoehto.

Toinen on sitten hevosen kuskaus jonnekin sovitusstudiolle jossa voit myös koeratsastaa useamma satulan.

Päivämäärä:   26.7.26 17:22:21

Torista suoralla kaupalla postitse

Lähettäjä: Joku 
Päivämäärä:   26.7.26 17:28:21

satula.comin sovittajat on kyllä ihan eniten eri koulutuksia käyneet ja tietävät omat merkkinsä, että tää ” eivät osaa sovittaa” ei kyllä ihan pidä paikkaansa. Monia muita sitten on joilla on suuret puheet, arvostelevat ja haukkuvat muita minkä ehtivät mutta osaaminen on melko kapeaa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.