Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millainen ratsastuskypärä näyttää parhaimmalta?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.7.26 10:02:14

Ja joo eihän sillä nyt loppupeleissä ole merkitystä näyttääkö tyhmälle vaan se että suojaa päätä.
Mutta kunhan pohdin kun uuden kypärän osto edessä että mikähän näyttäisi myös kivalle. Lähinnä lipan malli.

Nyt minulla kypärä jossa on hyvin pieni lippa, back on track, lynx malli. Ja tuntuu että näytän vähän hölmöltä se päässä :D
Sopiiko malli muille hyvin?
Vai näyttääkö isompi lippa kivemmalta päässä kaikilla? Sellaista jättilippaa en kyllä halua, se on ihan karsea omaan silmään :D

Re: Millainen ratsastuskypärä näyttää parhaimmalta?

Lähettäjä: Minea 
Päivämäärä:   23.7.26 10:19:42

Et tule saamaan tällaiseen kysymykseen yhtä oikeaa vastausta, todennäköisesti hyvin eriäviä mielipiteitä ja luultavasti ihan kaikki vaihtoehdot haukutaan lyttyyn.
Kaikki mallit ei tietenkään sovi kaikille, kaikilla on erilaiset päät ja kasvot. Sama kypärä näyttää aivan erilaiselta henkilöllä jolla on kapearakenteiset sirot kasvot ja henkilöllä jolla on pyöreät tai vaikka ”kolhompirakenteiset kasvot. Toisilla isompi lippa näyttää kivemmaltaa ja toisille sopii ns normaali. Mitta se on ihan makuasia. Joka tykkää valtavan suuresta jättilipasta, joku ei halua kypäräänsä lippaa oikeastaan liki lainkaan. Jonkun mielestä joku kypärä on nolo, se sama taas on toisen mielestä todella kaunis. Jonkun mielestä kaikki on rumia.
Eli valitse just sellainen kypärä mistä itse aidosti pidät (luonnollisesti istuvuus edellä aina valinnoissa) :) Aina on joku jonka mielestä just se on ruma joka tapauksessa. Ja toisaalta samaan aikaan jonkun toisen mielestä just se sun kypärä on kaunein malli koskaan.
Sovita ja mallaile päähän rohkeasti erilaisia! Peili ja sun oma mielipide kertoo kyllä mikä juuri sinua miellyttää ja mikä sun mielestä sopii just sun kasvojen piirteisiin kivasti (korostan vielä tässäkin, että sopivuus edellä tietenkin).

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.7.26 13:03:21

Parhaalta näyttää se joka sopii sun mittasuhteisiin!

Itsellä on soikea pää ja pyöreät kypärät näyttävät päässäni sienenlakilta

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   23.7.26 14:13:46

-, mikä kypärä sinulla on soikeassa päässä?

Itse suosin säädettäviä kypäriä, muut tuntuvat aina vähän epämukavilta. Säädettävät vain usein painavat otsaa.

Lähettäjä: pölö 
Päivämäärä:   23.7.26 15:22:33

Mä ostin soikeaan päähäni just Equitheme Wingsin, eikä oo ikinä ennen ollu kypärää joka istuu päähän noin hyvin! Aiemmin oli BOT Pardus, sekin oli jo aika hyvä istuvuudeltaan, mutta tää Wings vielä parempi.

Lipan mallin suhteen oon samoilla linjoilla muiden kanssa: riippuu käyttäjästä, mikä näyttää parhaalta. Vierastan itse sellasia tosi isoja aurinkolippoja, mutta nyt kun niitä on vuosia katsellut (muilla), niin silmä on alkanut vähän tottua. Tossa Wingsissä on jo verrattain aika leveä lippa mun aiempiin kypäriin verrattuna 

Lähettäjä: G 
Päivämäärä:   24.7.26 15:58:40

Riippuu ihan omista mieltymyksistä ja mittasuhteista. Ne jättilipat sopii vain lihaville joilla on pyöreä pää ja läski naama. Sironaamaisille ne eivät sovi ollenkaan.

Nyt on todella moni kypärä sellainen todella kiiltävä, ihan peili. Nekin ovat kamalia. Pidän enemmän mattapintaisesta tai jopa sametista.

Vaaleanruskeista remmeistäkään en pidä.

Ja haluan kypärän olevan mips, eli esim. Samshieldit ei käy.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   24.7.26 16:04:24

Mulla on pyöreä pää ja parhaiten päähän istunut (siis tuntunut ja näyttänyt istuvimmalta) on ollut GPA Carbone 20v takaa. Nykyään on CO:n mips-kypärä joka on kyllä sopiva mutta tuntuu ettei mene niin syvälle päähän kuin se GPA ja näyttääkin ehkä vähän epäsopivalta (kun vertaa siihen GPAhan).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.