|
Lähettäjä: Jännääjä
Päivämäärä: 20.7.26 18:31:58
Olen haaveillut pikkutytöstä saakka siitä, että asuisin samassa pihassa hevosteni kanssa. Nyt olen siinä pisteessä taloudellisesti ja muutenkin elämässä, että unelma on mahdollista toteuttaa.
Pankin kanssa on laina-asiat sovittu jo viime syksynä ja olen paria paikkaa käynyt katsomassa talven ja kevään aikana, mutta ne eivät edenneet katsomista pidemmälle. Mutta NYT on löytynyt SE PAIKKA. Kahdesti olen käynyt katsomassa ja tiedän, että tästä on ainakin yritettävä kauppaa hieroa.
Mutta nyt kun pitäisi virallisesti ilmaista kiinnostus ja jättää tarjous niin meinaa mennä pupu pöksyyn! Enkä edes itsekään ymmärrä että miksi! Paikka sopii erittäin hyvin budjettiini ja sijainti on juuri sopiva. Tila on riittävän kokoinen, talli on uudehko ja tarhat ja kenttä samaten. Asuinrakennus vaatii muutamilta osin pientä remonttia, mutta ei mitään isoa ja tietenkin tarjouksen jättäisin ehdollisena ja vaatisin kuntotutkimusta.
Kaiken pitäisi olla ok ja silti meinaa jännittää liikaa. Jännittää vähän kaikki, mutta ehkä eniten se, että mitä jos hevoset omassa pihassa ei olekaan SE JUTTU, vaikka olen siitä haaveillut lapsesta asti eli jonkun 30 vuotta... Mikä sekin on vähän hölmö jännitys, koska minulla on nyt kolme omaa hevosta itsehoitotallilla ja elämäni lähinnä helpottuu, kun ajot 3krt/pv tallille jää pois... Eikä oman tilan ostaminen mikään vankila ole, pääsee sillä jollain aikataululla eroon ja ottaa vain vähän taloudellisesti takkiin.
Tsempatkaa tai lytätkää!
|