Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HW Rambo Summer series

Lähettäjä: jsa 
Päivämäärä:   19.7.26 19:43:56

Loimen omistavat, onko tuo selkäosan pintakangas miten kestävä? Kestääkö ruunien hammasteluleikit? Tilasin, mutta yllätyin miten pehmeän ja ohuen tuntuinen kangas on.

Re: HW Rambo Summer series

Lähettäjä: Kokemusta 
Päivämäärä:   19.7.26 21:53:30

Ei kestä kovin hyvin

Lähettäjä: -.- 
Päivämäärä:   19.7.26 23:34:04

Meillä on kestänyt yllättävän hyvin, tätä loimea käyttävän tyypin loimissa on usein pieni reikä siellä täällä mut tää loimi on täysin ehjä. Kestävyyttä yllättyneempi olen kyllä siitä miten hyvin ihan oikeasti pitää vettä kovemmallakin sateella :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.7.26 23:45:20

Ei kestä hammasteluja.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.7.26 00:22:43

Joo, ei kestä hampaita, mutta muuten olen positiivisesti yllättynyt tuosta loimesta, kaatosateen jälkeen loimi itsessään on ihan märän tuntuinen, mutta selkä pysyy kuivana softshellin alta.

Päivämäärä:   20.7.26 00:56:08

Ruunien leikkeihin liian kallis lelu, mutta noin muutoin ihan loistava keksintö! Mulla on edellisellä hevosella ollut tuollainen, nykyiselle ostin heti sen omassa koossa kun tuli meille ja vielä toiselle hevoselleni tilasin myös. Äänestän ikuisesti näitä loimia hankaliin keleihin, tai kun kuoren alla tulee hiki mutta selkä pitäisi suojata viileältä sateelta!

Lähettäjä: Paljaspylly 
Päivämäärä:   20.7.26 00:59:39

Ei kestänyt :-( oli aika pettymys. Eikä mun hevonen ja sen tarhakaveri olleet edes mitään loimen retuuttajia, mitä nyt välillä vähän "henkseleitä" venyttelivät

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   20.7.26 02:04:36

Joo ei ole sillä lailla kestävä kun rambot on. Muutoin kyllä ihan loistava loimi! Kestänyt kyllä vähän hammastelua ja rauhallista laumaelämää, mutta ei ruunien kunnollista nujakointia

Lähettäjä: Camofly 
Päivämäärä:   20.7.26 04:17:50

Jos sadeötökkäloimi on etsinnässä, niin HW Amigo Camofly 3-in-1 on suunnilleen sama (mutta edullisempi) kuin Rambo Summer series. Camoflyn huono puoli on mahan alle tuleva osa, joka on tavallista (helposti kastuvaa) kangasta, ei vettä hylkivää kuten Rambo Summer series loimessa.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   20.7.26 13:49:30

Ei kestä yhtään mitään.
Eikä kyllä pidä vettäkään jos sitä meinaat.
Hyvä loimi semmoiselle ilmalle jos halutaan selkään lämmikettä mutta sadeloimi liikaa. Hengittää kyljistä eli ei ole liian kuuma.
Kestää varmaan yksin tarhaavalla mutta meillä oli liian kallis ostos porukassa tarhaavalle, hetkessä revitty reijille.

Lähettäjä: ja 
Päivämäärä:   20.7.26 15:48:30

Koville sateelle olen laittanut sadelinerin tuonne alle ja sitten kestää kyllä hyvin kovaakin sadetta. Pientä sadetta tämä kestää hyvin. En tiedä miten toisten hepojen hammastelut sitten on otettu huomioon loimen suunnittelussa, koska etusijalla varmaan ollut säänkestävyys ja siinä on kyllä huippu! Hengittää paljon paremmin kuin koko-sadeloimi.

Päivämäärä:   20.7.26 15:59:23

Hevosellani on olut tuo loimi viime aikoina pari kertaa päällä niin, että on tullut kunnon kaatosade ja loimea riisuessa se on tuntunut sisäpuoleltakin ihan märältä, mutta hämmentävää kyllä, hevosen selkä on ollut silti täysin kuiva. Mielestäni toimii siis yllättävän hyvin kovassakin sateessa, ainakin uutena.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.