Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kysyisitkö paikkaa?

LähettäjäHooKoo 
Päivämäärä:   19.7.26 15:36:23

Kysyisitkö paikkaa täältä, jos haluaisit opiskella ratsastuksenohjaajaksi? Miksi, miksi et?

Re: Kysyisitkö paikkaa?

LähettäjäHooKoo 
Päivämäärä:   19.7.26 15:36:49

https://www.tori.fi/44277642

LähettäjäHooKoo 
Päivämäärä:   19.7.26 15:38:22

Jaa, en osannut linkittämistä. Kummallakaan kerralla. Ei ole mun vahvuuksia. vaikka kotisivut osasin tehdä, ainakin sinnepäin...
www.hakatallit.fi

Lähettäjä: Tuttu 
Päivämäärä:   19.7.26 17:10:16

Eikö rats.ohjaajaksi opiskelevat mene harjoitteluun aina tuttuun paikkaan? Omaan (entiseen tai nykyiseen) ratsastuskouluun, rats.kouluun jossa oma hevonen asuu, rats.kouluun jossa on ollut useita vuosia leirillä.

Useammalla ratsastuskoululla olen käynyt (itse tai lapset ovay käyneet) ja kaikki rats.ohjaajaopiskelijat ovat olleet jollain lailla tuttuja tallinpitäjälle entuudestaan. Yhtäkään ventovierasta ei ole harjoittelussa ollut.

Lähettäjä: Laatu 
Päivämäärä:   19.7.26 17:19:13

Onko tässä tarkoitus haukkua nettisivuja, jotka on tehty tekoälykuvituksin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.26 14:46:15

Jos kiinnostaisi, kysyisin, jos ei, en kysyisi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.26 15:00:12

Ei ole pakko mennä mihinkään tuttuun paikkaan. Usein se on tietysti helpompi ensin kysyä tutusta paikasta kun tuntee jo ihmiset sieltä, mutta esimerkiksi itse jos lähtisin nyt opiskelemaan niin en ole pitkään aikaan käynyt ratsastuskoulussa etenkään tällä alueella jossa nyt asun, joten hankala olisi tuttuun paikkaan mennä.

Lähettäjä: Mirtsu 
Päivämäärä:   21.7.26 15:16:00

Eikö aina olisi kannattavaa mennä täysin uuteen ympäristöön? Laajentuisi näkemykset, kun ei pyöri kaikki vanhan ympärillä

LähettäjäHooKoo 
Päivämäärä:   21.7.26 21:06:16

Kiitos kaikille kommenteista. :)

Tuttu: Monet menee tuttuun paikkaan joo. Mutta kuten yo. kommenteissa sanottiin, niin uusi paikka voi avartaa. Jos aina on samoissa ympyröissä, kangistuu helposti kaavoihin ja opinnot ja niiden harjoittelut on hyvä ja turvallinen tapa testata eri talleja. Kiitos että jaksoit kirjoittaa kommentin ajan kanssa! <3

Laatu: Ihailen luovaa kykyäsi etsiä ongelmia. :)

.: Fiksu vastaus. Kiitos kommentista, näinhän se asia on.

-: Jep, juurikin näin. Itse tein ilmoituksen kun tallini ei ole järin tunnettu edes paikallisesti. Sen siitä saa kun hyvä kello kauas kuuluu ja huonot vielä kauemmas. Kun ei ole mitään skandaaleja niin juorut ei liiku niin herkästi. Haha. :D Kiitos kommentista

Mirtsu: Juurikin näin. Itse ajattelen samoin. Kiitos kun komentoit.

Lähettäjä: Just joo 
Päivämäärä:   21.7.26 23:02:52

Onko tää "HooKoo" jotenkin olevinaan muita fiksumpi? En kyllä menis vaikka maksettais.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.7.26 23:12:54

Nettisivut on aika kamalat. Tuo tietyntyylinen tekoälykuvitus antaa aina omanlaisensa vaikutelman ja se ei ole hyvä, ja näitä ihan samanlaisia syntyy kuin sieniä sateella. Heti tulisi paljon parempi, jos kuvasto korvattaisiin oikeilla valokuvilla tallista ja sen hevosista.

Jos kuulisin tallista jotenkin muuten jotain hyvää niin ei huonot sivut/huono brändäys olisi syy kuitenkaan tallille olla menemättä. Mutta yksin niiden perusteella ei houkuttelisi töihin eikä asiakkaaksi.

Lähettäjä: 39" 
Päivämäärä:   21.7.26 23:19:48

Vain peruukki päässä.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   22.7.26 00:17:37

Tekoälykuvat ovat ihan kauheita. Vaihda ne vaikka oikeisiin valokuviin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.