Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Montako hevosta/ponia perheessä?

Lähettäjä: Pähkinä 
Päivämäärä:   16.7.26 13:31:56

Montako hevosta/ponia teillä on, jos perheessä useampi ratsastaja? Ovatko hevoset kotona vai vieraalla?

Luovutteko/vaihdatteko tarvittaessa, vai ostetaanko hepat sillä ajatuksella, että ovat loppuelämän kodissa?

Re: Montako hevosta/ponia perheessä?

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   16.7.26 14:02:20

Meillä oli kuusi hevosta ja yksi poni aikoinaan. Ratsastavia, toki vain harrastusmielessä, kaksi aikuista, yksi teini ja yksi lapsi, joka kasvaessaan siirtyi russponistaan hevosiin , jokaisella kaviokkaalla pystyi ratsastamaan sekä ajamaan.
Kaikki olivat itsellä kotitallissa ja loppuelämän kodissa meillä, nyt jäljellä kaksi senioria joista toisella voi ratsastaa ja ajella haluessaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.7.26 14:13:13

4 pikkuponia ja 2 hevosta. Hevoset loppuelämänkodissa, toinen jo vähän vanha ja vaivainen, toinen nuori. Ponit iältään 6-12v, voisivat olla myynnissä jos tulisi hyvä koti. Kaksi aikuista liikuttaa, vain minä ratsastan. Kaikilla voi ajaa ja ratsastaa.

Lähettäjä: Keinuhevonen 
Päivämäärä:   16.7.26 15:52:08

Neljä hevosta, kaksi ponia kotona. Olen aktiivisin harrastaja, mutta silloin tällöin muutkin perheenjäsenet harrastelevat hevosen tai ponien kanssa, oli se sitten maastakäsin tai selästä tai ajaen. Kaviollisilla iso hehtaarin hyväpohjainen tarha ja näin kesäisin laidun. Yöt tallissa.
Nuorempana harjoitin vähän hevosten ostoa ja myymistä. Näin vanhemmiten myyminen on vaikeampaa henkisesti. Uskoisin, että nämä aikanaan päättävät elämänsä minun omistuksessani, ellen sitten heitä veiviä ennen niitä. Sitten omistaa perikunta ja tekee mitä haluaa.

Lähettäjä: Slarpa 
Päivämäärä:   16.7.26 21:26:01

Omassa tallissa 3 omaa, omakasvatteja. Minä ratsastan, mies auttelee tarvittaessa. Kolme nuorta hevosta on mulle vähän liikaa ja aikeissa onkin myydä yksi pois. Loput kaksi saa sitten vanheta ja eläköityä yhdessä meidän kanssa ja meidät kaikki voi sitten kipata samaan monttuun kun sen aika on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.