Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen eläke

Lähettäjä: Hepsankeikka 
Päivämäärä:   14.7.26 20:13:15

Oon nyt siinä kuuluisassa käännekohdassa, jossa täyshoitotallilla oleva hevonen ja ratsastaja on eriparia.
Hevosella alkaa olla ikää ja vaivojakin, joten sen olisi aika päästä eläkkeelle, mutta sitten oma ratsastus loppuisi siihen, kun ei kahta pysty pitämään.

Miten ootte rarkaissut tilanteen? Onko jossain hevosten vanhainkoteja?

Re: Hevosen eläke

Lähettäjä: oåjoåij 
Päivämäärä:   14.7.26 20:19:53

Riippuu hevosesta. Mun 22v hevonen on hienossa kunnossa ja ridataan ja treenataan täyttä häkää.

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   14.7.26 20:23:37

Ylläpitoon siihen samalle tallille, missä nyt olette. Ja jos ostat uuden, niin ovat samalla tallilla. En antaisi ylläpitoon niin, että en yhtään tiedä mitä hevosen kanssa tehdään ja missä kunnossa on.
Tai käyt itse pari kolme kertaa viikossa jossakin hyvässä paikassa ratsastamassa ihan tunneilla. En tiedä mustä päin olet, mutta on talleja missä voi päästä hyvillä hevosilla valmentautumaan.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.7.26 20:31:29

Kiitos Peppi! Sait superhyvin kiinni mun ajatuksesta. Ei tullut mieleen, että nykyinen voisi tosiaan olla ylläpidossa nykyisellä tallilla !

Lähettäjä: muusa 
Päivämäärä:   14.7.26 22:45:46

Mä laitan pois kun se aika on. Mieluummin vähän aikaisin kuin liian myöhään.

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   14.7.26 23:05:36

Kuka sen haluaa ylläpitoon täyshoitotallile, jos ei kestä enää ratsastusta? Onnea vaan kokeiluun, ei tule onnistumaan pidemmässä juoksussa ja sit onkin kahden hevosen kulut itsellä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.