Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevosen antaminen ylläpitoon nykyiseltä tallilta

Lähettäjä: Miettivä 
Päivämäärä:   14.7.26 11:33:09

Onko kellään kokemusta tämmöisestä? Oman taloudellisen tilanteen takia olisi hevosen kuluja saatava alas (riitaisa ero, maksan yhteisestä kodista ja vuokrakämpästä), mutta en haluaisi hevosesta luopua pysyvästi. Hevonen on pk-seudulla sille sopivalla tallilla ja hevonen ei suhtaudu hyvin ympäristön muutoksiin jonka takia en haluaisi antaa ylläpitoon muualle. Olisin itse valmis osallistumaan kuluihin (esim. kengitys) jos saisi jäädä nykyiseen paikkaan, mutta ymmärrän myös sen, että tämä rajaa todella paljon ehdokkaita. Toki jonkinlainen pyoliylläpitodiili voisi myös toimia, mutta kulujen kannalta ei ole kannattava oikein minulle eikä puoliylläpitäjälle.
Onko parempi luopua hevosesta kokonaan tai antaa muualle ylläpitoon silläkin uhalla, että saa taas vatsahaavan muuton seurauksena? Eniten pelkään, että annan hevosen muualle ja se parin kuukauden päästä palautuu minulle takaisin vatsahaavan kera, lääkittävänä ja hoidettavana.

Re: Hevosen antaminen ylläpitoon nykyiseltä tallilta

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.7.26 11:57:52

Luultavasti saat älyttömän määrän vastauksia jos vaan teet ilmoituksen, vaikka hevonen jäisikin nykyiselle tallille.

Re: Hevosen antaminen ylläpitoon nykyiseltä tallilta

Lähettäjä: Bansku 
Päivämäärä:   14.7.26 13:17:53

Ihan varmasti löytyy nykyiselle tallille vähintään 70% ylläpitäjä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.