Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kysymyksiä heppasomesta

Lähettäjä: Aloitanko 
Päivämäärä:   11.7.26 08:45:13

Tällä oli jokin aika sitten keskustelua heppasomen aloittamisesta kaupallisessa mielessä, ja se herätti hieman ajatuksia. Minua kiinnostaisi kuulla kokemuksianne:

A) Miksi pidät heppasomea?
B) Onko tilisi julkinen vai yksityinen?
C) Mitkä ovat oman tilin pitämisen hyvät ja huonot puolet?
D) Saatko tilistäsi tuloja? Jos saat, mistä ne kertyvät?

Saat myös halutessasi kertoa esimerkiksi:

ikäsi
paikkakuntasi
miten harrastat (ratsastuskoulu, vuokrahevonen, oma hevonen jne.)
oletko harraste- vai kilparatsastaja
mitä lajia harrastat (este-, koulu-, kenttäratsastus jne.)
työskenteletkö hevosten parissa.

Kysyn näitä, koska pohdin oman heppasomen aloittamista. Kiitos paljon kaikille jo etukäteen :)

Re: Kysymyksiä heppasomesta

Lähettäjä: poniini 
Päivämäärä:   11.7.26 09:26:33

A) Tykkään luovan sisällön tuottamisesta. Tykkään itse seurata talliarkea muilta tileiltä joten jos mun heppasome piristäis jonkun päivää. Tykkään myös jakaa hevosarkea sellaisena kuin se on, somessa näkee todella paljon äärimmäisen kaunisteltuja ja siloteltuja juttuja.

B) Julkinen

C) Parasta on ehdottomasti yhteisö. On saanut paljon uusia tuttavuuksia, päässy jakamaan omaa arkea ja keskustelemaan tärkeistä aiheista. Tykkään myös siitä, jos joku saa mun videoista iloa tai vertaistukea. Huonointa on se, että some vie paljon aikaa ja välillä jään liikaa miettimään hevosmaailman toksisuutta. Kaikki eivät aina ymmärrä että somessa näkyy vain pieni osa arjesta :D

D) Joo, jonkin verran mutta ei niillä herroiksi elele. Suurin osa tulee yritysyhteistöistä. Lisäksi somen kautta on avautunut muitakin työmahdollisuuksia kuin pelkkä somen tekeminen.

27-vuotias tallinpitäjä Oulun seudulta. Meillä pyörii arjessa pari omaa ponia. Tallin pyörittäminen menee mulla kokopäivätyöstä mutta surkealla palkalla. Oma harrastaminen on nykyään ennen kaikkea hyvän mielen tekemistä ihan huipun porukan kanssa lapsiarjen keskellä. Tykätään tehdä monipuolisesti vähän kaikkea; höntsäilyä, tätiratsastamista, välillä esteitä, maastoilua, puuhastelua ja ihan tavallista hevosarkea. :)

Koitin vastata mahdollisimman monipuolisesti, jospa näistä ois apua <3

Lähettäjä: Aloitanko 
Päivämäärä:   11.7.26 19:15:25

poniini: kiitos tosi paljon mielenkiitoisista ajatuksista, auttoi eteenpäin :)

Lähettäjä: bb 
Päivämäärä:   11.7.26 20:28:39

A) Miksi pidät heppasomea?
Koska haluan laittaa asioita itselleni muistiin enkä halua spämmätä heppasisältöä varsinaiselle tililleni, kun harvoja kavereistani hevossisältö kiinnostaa.

B) Onko tilisi julkinen vai yksityinen?
Yksityinen.

C) Mitkä ovat oman tilin pitämisen hyvät ja huonot puolet?
Hyvät puolet se, että on rajattu hevossisältö erilleen kaikesta muusta sisällöstä.

D) Saatko tilistäsi tuloja? Jos saat, mistä ne kertyvät?
En. Enkä haluakaan. Jos joku haluaisi minua sponssata, niin ehtona olisi, että saan rehellisesti kertoa mitä mieltä tuotteista ja palveluista olen. En jaksa mitään teennäisiä paskoja, joissa kerrotaan liirumlaarumia ja kehutaan tuotteita, mutta ei osata silti kertoa millä tavalla ne on hyviä ja parempia kuin muut, ainoa vastaus on "Kokeile itse :)".

Saatan toki kertoa joistakin tuotteista ja palveluista ihan pyytämättäkin, ihan rehellisen mielipiteeni, mutta en tägää siihen mitään tuotemerkkiä tai palvelua, eli en anna ilmaista mainosta.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   11.7.26 20:39:16

Pidän muiden arjen seuraamisesta, siksi jaan omaani myös muille. Hevosteni kasvattajat saavat myös sitä kautta kuulumisia, osa seuraajista tulee myös tutuiksi.
Lisäksi somessa on paljon informaatiota, tapahtumia, joista en ehkä saisi tietoa muualta.
Julkinen tili.

En saa tuloja, ei edes yhteistyötä mihinkään suuntaan.

Kyllä tätä tehdään omasta ilosta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.