|
Lähettäjä: kfk
Päivämäärä: 11.7.26 20:29:34
Sanon samaa kuin pari muutakin. Kiva että joku viitsii kisata, kun kisaajista on pulaa ja monet kisat jää siksi pitämättä ja kisaajia oikeasti tarvittaisiin enemmän.
Jos jotakuta ärsyttää että hän saa ruusukkeen kun osallistuu clear round luokkaan tai voittaa luokan jossa on kaksi osallistujaa, niin valittamisen sijaan menkää itse niihin samoihin pikkukisoihin osallistumaan clear round luokkiin ja hakemaan se sama ruusuke ja ratsastakaa koulukisoissa paremmin kuin hän niin saatte itse sen sinivalkoisen ruusukkeen. Eihän hänkään kaikissa kisoissa menesty eikä silti märise, että paskat olosuhteet ja paskat kisat, kuten monet muut.
Muutenkin ärsyttää kaikki tikkareiden viemiset ja muut valitukset. Ratsastakaa itse paremmin. Ai niin. Eihän teillä ole edes omaa hevosta eikä varsinkaan taitoa osallistua harjoituskisoihin edes ratsastuskoulun hevosella.
Ei hänellekään kukaan ole hevosta antanut, ihan omilla rahoillaan on sen ostanut ja kulut maksaa tekemällä töitä. Teillä kaikilla muillakin on siihen samaan mahdollisuus kun menette töihin ja säästätte ja budjetoitte rahat niin, että on varaa maksaa kulut. Mutta sen lisäksi tarvitsette vielä taitoa osallistua kisoihin ja teidän pitäisi uskaltaa ajaa se BE että voisitte itse koppia vetää eikä tarvitse ruinata isiä auttamaan.
Minusta on kivaa että harrastehevosellakin viitsitään tehdä jotain. Täällä toisessa ketjussa vaadittiin, että pitäisi olla täydellinen ennen kuin saa mennä kisoihin ja sitten ei mikään ihmekään, että osallistujat loistavat poissaolollaan. Vaikka kyseessä onkin entinen ravuri niin kiva, että sellaisellakin osallistutaan. Tehkää te muutkin samoin, eli menkää niillä harrastehevosillanne kisaamaan. Ratsastatte vain täsmällisesti ja siististi, niin saatte jo siitä hyvät pisteet, vaikka kaikki askellajit ei näyttävyydeltään olekaan Pyhän Yrjön tasolla.
|