Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Equipe-apua: Miten jälki-ilmoittautuminen

Lähettäjä: lisätään? 
Päivämäärä:   9.7.26 03:07:08

Täällä varmasti on Equipe-osaajia. Miten jälki-ilmoittautuminen lisätään tällaisessa tilanteessa?

Liisa Virtanen ja Polle ovat ilmoittautuneet kisaan ajoissa Kipan kautta.

Kisapaikalla Matti Möttönen jälki-ilmoittautuu Pollella toiseen luokkaan.

Kisan jälkeen Matin jälki-ilmoittautumismaksu on Liisan Kipassa. Matti ja Liisa eivät ole millään lailla kytköksissä toisiinsa (lapsi-vanhempi tms). Miten jälki-ilmoittautuminen pitää tehdä, että maksu menee Matille eikä Liisalle?

Re: Equipe-apua: Miten jälki-ilmoittautuminen

Lähettäjä: Kipa 
Päivämäärä:   9.7.26 07:38:11

Taitaa olla Kipan puolen ongelma, ja olen kuullut muillakin olevan saman puolen ongelma (erityisesti ratsastuskoulut), mutta ratkaisua en tiedä...

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.7.26 09:05:30

Tämä on jokin Equipen ominaisuus, että jos jälki-ilmoittautuu hevosella, joka on jo kisassa, menee lasku automaattisesti sille ensimmäiselle ratsastajalle. Tämän voi Equipessa muuttaa ratsastajan tiedoissa. Jos sitä ei tee ennen kun vie tulokset Kipaan, sitä ei pysty itse jälkikäteen muuttamaan. Siinä tapauksessa yhteys Kipa-tukeen ja he korjaavat laskun oikeaan ostoskoriin. Jatkossa sitten muistaa jälki-ilmoittautuneiden kanssa katsoa, että maksaja on myös oikein, ennen kun vie tuloksia Kipaan.

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   9.7.26 09:21:58

meillä kisat sen verran pienimuotoista että olen lisännyt ratsastajan kipaan ja sen jälkeen "ajanut" lähtölistat uudelleen equipeen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.