Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kiusaamisvapaa talli

Lähettäjä: Sissi 
Päivämäärä:   7.7.26 14:05:07

Huomasin Instagramia selatessani tallin, missä useissa julkaisuissa alleviivattiin tallin olevan kiusaamisvapaa.

Onko teillä tarvetta julistaa tallinne kiusaamisvapaaksi uusia asiakkaita etsiessänne tai mainostaessanne palveluita?

Asiakkaan näkökulmasta kiusaamisvapaa talli aiheuttaa ehkä ennemminkin mielikuvan, että talli ei aina ole ollut niin rehti ja mukava paikka asiakkaille.

Re: Kiusaamisvapaa talli

Lähettäjä: Birgitta 
Päivämäärä:   7.7.26 14:08:00

Näin aikuisena minusta on erinomaista jos talli ottaa oman kantansa esim somekiusaamiseen (vaikka nyt videoiden kautta). Tämä on nykypäivänä tärkeä asia.

Lähettäjä: Valinta 
Päivämäärä:   7.7.26 14:17:04

”Kiusaamisvapaa” kuulostaa siltä, että tallissa on lapsia/teinejä. Kierrän sellaiset kaukaa (jos siis puhutaan täysihoitotallista, jonne vien hevoseni).

Joten ”kiusaamisvapaa” maininta on minulle red flag. En käy edes katsomassa paikkaa.

Lähettäjä: Masto 
Päivämäärä:   7.7.26 14:21:10

Jos ymmärsin oikein aloittajan tekstistä, taitaa olla kyseisellä tallilla enemmän ongelma tallinpitäjä , joka jakelee lähtöjä asiakkaille, joiden toiminta ei miellytä.

Silloin on melko kaksinaamaista mainostaa tallia kiusaamisvapaana, jos itse on useasti potkinut asiakkaita ulos milloin mistäkin syystä.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.7.26 14:40:03

Kiusaamisvapaa kuulostaa mun korvaani samalta kuin "en ole rasisti", tai priden hehkuttaminen. Kun omassa ajattelutavassa noita mitään ei pitäisi tarvita erikseen mainostaa. Jos maailma on oikeudenmukainen (tai se talli), niin tietenkään ei kiusata eikä syrjitä, toit sinne sitten shtettiksen tai shittiksen ja tuleeko mukana vaimo, poika tai kumppani. Jokaisella tallilla jossa itse olen käynyt tai käyn, on ollut selvää ettei kiusata, ja porukkaan mahtuu kaikenlaiset tyypit ja niiden hevoseläimet. Osalla on paremmat hevoset, hienommat varusteet tai uudempi auto, mutta yhtä kaikki me ollaan siellä rakkaudesta lajiin, ei kertomassa montako miljoonaa osinkoja on käyttämättä tälle vuodelle tai hihittelemässä jos jonkun toisen hevonen hukkaa kenkänsä. Kaikki lähtee tallinpitäjästä, joka puuttuu herkällä korvalla jos jotain epäasiallista tapahtuu. Ilman että siitä mainitaan erikseen esittelyssä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.