Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tallipaikka pirkanmaa

Lähettäjä: Mauku 
Päivämäärä:   5.7.26 19:30:17

Mikä tallipaikka Tampere pirkkala nokia kangasala akselilla on sellainen että voi luottaa että hevonen hoidetaan hyvin ja sitä ei tarvi päivittäin itse sielä käydä hoitamassa? jos vaikka tulee ulkomaanreissu nii ei tarvii ressaa ruuista, kakkojen siivouksista jne sillävälin.. Mielellään hyväkuntoinen kenttä.

Re: Tallipaikka pirkanmaa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.26 19:45:26

No sellaisen palvelun saa kun maksaa täyshoidon. Kyllähän niitä on montakin.

Kannattaa nyt laittaa hakuun, koska pirkanmaan tallipaikat on ollut ja listattu jo pariinkin eri keskusteluun.

Lähettäjä: Mauku 
Päivämäärä:   5.7.26 22:05:00

esim tanilassa maksetaan yli 800€ kuussa tallipaikkaan ja hevosen ruoat sekä tarhan siivous pitäis hoitaa itse.. Sinäänsä ärsyttää maksaa tuota hintaa siitä et hoitaa itse näin ison osan

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   5.7.26 22:11:10

Tuohan on todella halpa hinta noissa puitteissa.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   5.7.26 23:02:27

Roineen Ratsutila

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.7.26 14:28:56

Ylöjärvellä Luhtalli mainosti juuri paikkoja ja oman kokemuksen perusteella ehdottomasti veisin sinne jos omistaisin hevosen enää

Lähettäjä: Hohhoijaa 
Päivämäärä:   6.7.26 14:50:54

"Lähettäjä: Mauku
Päivämäärä: 5.7.26 22:05:00

esim tanilassa maksetaan yli 800€ kuussa tallipaikkaan ja hevosen ruoat sekä tarhan siivous pitäis hoitaa itse.. Sinäänsä ärsyttää maksaa tuota hintaa siitä et hoitaa itse näin ison osan"

En kyllä käsitä miten hevosen omistajat on nykyään niin laiskoja, ettei viitsi itse tehdä yhtään mitään muuta kun ratsastaa. Siinä tarhan siivouksessa ja ruokien laitossa menee max. 15min. "ylimääräistä" aikaa tallilla. Ja ne palvelut tosiaan saa varmasti ostettua lomareissun ajaksi. Ei ole kallis hinta maneesitallilla 800e/kk.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.7.26 16:39:12

No mä toisaalta ymmärrän. Pari vuotta sitten sai paremmat puitteet ja palvelut useampi sata euroa halvemmalla. Onneksi oma elukka on puolihoidolla, niin on edukas hinta ja saa itse hoitaa hommansa.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   6.7.26 18:25:28

Sai joo, mutta hinnat on nousseet ja nousevat kokoajan järjettömällä tavdilla. Ei noista jää yrittäjälle juuri palkkaa.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.7.26 13:53:29

Minkä hintainen on tallipaikka parvelassa tällä hetkellä?

Lähettäjä: AB 
Päivämäärä:   12.7.26 20:36:32

Pari vuotta sitten oli sähkön, polttoaineen, kaiken muunkin hinta ihan eri!! Siis kaiken semmosen mikä juurikin vaikuttaa eniten esim heinän hintaan ja ylipäätään yksityistallin pitoon. (siellä kun asiakkaan varsinkin tykkään polttaa valoja huvikseen ja lutrata kuuman veden kanssa..)

Ja 800e ei pitäis olla minkään tallipaikan hinta, siitä kun ei jää yhtään mitään yrittäjälle vielä käteen kaikkien kulujen jälkeen.

Näistä vaihtoehdoista Parvela varmaan parhain ja edullisinkin, siellä kun yrittäjän toimeentulo tulee muualta kun niistä hevosista.

Päivämäärä:   12.7.26 21:16:14

Millainen paikka nykyään on ratsureipas? Värikäs historia ollut aikanaan

Päivämäärä:   12.7.26 22:19:52

Millainen paikka nykyään on ratsureipas? Värikäs historia ollut aikanaan

Vähintään yhtä värikäs historia on on-off kaverilla Pinsiössä

Lähettäjä: Sapeli 
Päivämäärä:   13.7.26 16:12:18

Ainakin Ratsureippaan Anna Viljakka kertoi jossain lehtijutussa lopettavansa toiminnan, kun ei kannata.

Lähettäjä: Tamma 
Päivämäärä:   14.7.26 09:25:01

Ratsureippaan tallissa ei enää asiakaspaikkoja vaan ainoastaan Annan ja yhteistyökumppaninsa Veera Lintulan ( ent. Leskelä) omia hevosia ja siitostoimintaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   11.8.26 13:55:01

Ratsureippaalla on yksäreitä ja nytkin tallipaikka vapaana mistä oli ilmoitus.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   11.8.26 14:03:27

Tässä Ratsureippaan Annan tuore julkaisu Facesta:

Laitetaanpa totuuden mukainen ilmoitus tallipaikoista. Ei varmasti myyvin, mutta rehellisin, jotta vaaleanpunaisten lasien läpi unelmiaan elävät hevosen omistajat eivät suotta eksy meille.

Meillä on vanha talli, jossa hevoset hoidetaan hyvin ja ammattimaisesti.
Meillä on purukuivitus ja sitä on karsinoissa tarpeeksi.
Meillä tarhataan aamusta iltaan yleensä, kelien mukaan välillä öisin tai lyhyemmän aikaa.
Meillä on itse tehdyt analysoidut heinät ja sitä annetaan reilusti.
Meillä on pitkä yhteistyö meidän tiimin kanssa, ja se on tarjolla meidän asiakkaille myös. Tiimi myös keskustelee keskenään ja pyrkii ratkomaan ongelmat yhdessä. Hoitosuhde eläinlääkärimme kanssa on myös olemassa.
Meillä kuntoutetaan vaivasia ja koulutetaan nuoria kestäviksi ja itsevarmoiksi. Meillä kerrotaan totuudenmukaisesti ja realistisesti, jos kokemuksen tuoma viisaus sotii omistajien toiveita ja mielihaluja vastaan. Meillä valmentajan tehtävä on olla eri mieltä ja kertoa se, vaikka omistaja/ratsastaja tekisikin toisin.
Hevosten kanssa kun muutenkin, voi mennä moni asia pieleen, niin pyrimme minimoimaan riskit.
Meillä syntyy varsoja ja niitä koulutetaan myös tapahtumiin.
Meillä on karvalakkimallin kävelykone ja sitä voi käyttää itse tai työntekijän toimesta aamuisin.
Meillä on iso kenttä ja pieni maneesi, sekä harjoitusrata maastoesteineen ja uittoallas.
Laser, Cryonic ja Solarium myös lisäpalveluina.
Meillä opetetaan mustavalkoista perusratsastusta ja kilpaillaan pääasiassa esteitä ja kenttää.
Täyshoitohevostenpito on kannattamonta monella osin, mutta pyrimme silti vielä jatkamaan ja toivomme että tilanne joskus muuttuu. Siksi valmentautuminen on ainoa tulo, josta ei tarvitse vähentää hevosten kuluja pois, siksi toivomme että asiakkaita kiinnostaa treenaaminen vaikka kilpailullisia tavoitteita ei olisi.

Jos totuuden mukainen ja rehellisesti muotoiltu ilmoitus vapaasta tallipaikasta herätti kiinnostuksen, niin otappa yhteys yyveellä tai Annaan suoraan 0407476697

Kuva @suvin.net

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.