Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  KKK-KK

Lähettäjä: ,,, 
Päivämäärä:   5.7.26 18:53:52

Edellinen http://forum.hevostalli.net/read.php?f=2&i=7172561&t=7172561

Otsikkoa on pikkuisen muokattu.

Re: KKK-KK

Lähettäjä: ::::: 
Päivämäärä:   5.7.26 18:56:21

Mitä enemmän tästä jupakasta tulee asioita ilmi, sitä selvemmäksi käy se, että KK on vedellyt naruista aika paljon kulissien takana. Eikä mitenkään hyväntekeväisyysmielessä.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   5.7.26 19:25:49

Kerro ihmeessä? Miten KK hyötyy liitosta?

Voimmeko ottaa samaan keskusteluun TG suhmuroinnit ja esimerkiksi HIHS-tuet, joita alettiin tuoda julki vasta, kun Valtteri tarttui asioihin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.26 19:30:55

Voithan sä kertoa 30 vuotta vanhoista suhmuroinneista tarinoita niin paljon kun sulla repussa riittää.
KKKKK se jo aloitti tarinatuokion kevään liittokokouksessa näistä vuonna 2026.
Perusta oma ketju näille tarinoille, ehkä KKKKK tulee myös tarinoimaan kanssasi, tosin jutut jäänee aika ohkaiseksi jos mojovin esitettiin kevätkokouksessa kokousväelle?

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   5.7.26 19:35:13

KK hyötyy liitosta saamalla yksinvaltiaan aseman monessa asiassa kuten arvokisavalinnoissa ja -järjestelyissä. Valta sokaisee, kuten on käynyt MM:llekin.

Voit varmasti keskustella muistakin suhmuroinneista, erona vain se, että KK on ainoa joka on yrittänyt peitellä liiton hallituksen lainvastaista toimintaa ja syytellyt jäseniä ajojahdista, kun ainoa mitä jäsenet on hakeneet on rehellinen virhevastuu.

Lähettäjä: LokoKoko 
Päivämäärä:   5.7.26 19:43:04

Ottakaa lääkkeenne x)

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   5.7.26 19:43:11

Jos kiinnostaa niin HU 4pv vanhassa julkaisussa keskustelua.

Päivämäärä:   5.7.26 19:49:50

KKKKK on taloudellinen intressi puolisonsa kanssa liittoon.

Näitä asioita ei alettu tuomaan edes esiin VG:n HIHS roolin vuoksi vaan sen takia, että SRL;n tilintarkastaja on herännyt tarkan avustajansa avustuksella puutteellisesti esitettyihin tilinpäätöstietoihin.

Itse pistin merkille, että lisäyksistä huolimatta, tilinpäätöksen liitetiedot ovat SRL tilinpäätösasiakirjassa edelleen puutteelliset eikä tilinpäätös näin anna todellista kuvaa taloudellisesta tilanteesta.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   5.7.26 19:51:23

Liiton tuet HIHSille ovat aina olleet ihan julkisia. Ei siinä ole ollut mitään suhmurointia.
Mutta juu, Jannehan soittaa Kyralle lähes päivittäin ja ottaa vastaan ohjeita.

Lähettäjä: niin 
Päivämäärä:   5.7.26 20:11:41

LokoKoko, olen juuri ottamassa ramipriilini ja rosuvastatiinini. Tuliko mielesi nyt paremmaksi?

Lähettäjä: deekudyke 
Päivämäärä:   5.7.26 20:22:15

Kyra on sellainen suomivalkkujen homoemo.

Päivämäärä:   5.7.26 20:33:16

Kävin lukemassa kommentit. Ei olisi nuo meriselitykset tullut KKKKK itselle mieleen, onneksi oli joku joka niin ystävällisesti ymmärtää ja sanoittaa.

Olen ihmetellyt mistä asiattomasta kirjoittelusta yms tämä TR on avautunut matkan varrella ja mikä kommentointi ollut niin kammottavaa.
Nyt kävi selväksi että siis normaalista omalla nimellä kirjoitetuista kommenteista facebookissa, jotka oikeastaan alkoivat turhautuneiden jäsenten seuratessa miten hallitus esti kaikin tavoin liittokokouksen päätösten toimeenpanon ja oli ottamatta vastuuta asiasta. Joitain yrjöemoji kommentteja olen nähnyt mutta ei asiasta suoraan kirjoittaminen ja turhautunut kommentointi ole todellakaan asiatonta, koska se lukijasta siltä tuntuu (hallituksen jäsenen puolisosta).
Kun laittaa kommentit kontekstiin niin olen oikeastaan yllättynyt miten asiallisena tässä tilanteessa on pysyneet.

Miten tästä samasta kommentoijasta on saman asian yhteydessä ok jakaa toiminnanjohtajasta Tuokon lausunto nettiin aivan kenen tahansa ladattavaksi ja kuunnella monologiMM kymmeniä minuutteja kestävää sanallista raatelua kokouksessa? Se ilmeisesti ihan ok, koska se hänen mielestään osoitti, että hänen kumppaninsa olisi syytön tilintarkastajan mainitsemaan lainvastaiseen toimintaan.
Ihmiset on kyllä uskomattomia.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   5.7.26 20:34:03

Okei, nyt meni sekavaksi. KK vahvistaa, että hän tarkoittaa aggressiivisuudella sitä, että, että asioita ei ole hoidettu niiden kesken, joita asia koskee vaan on viety lehtien palstoille tai ylipäätään julkisesti.

En ymmärrä nyt KK:ta yhtään. Eikö hän itse juuri kokouksessa selostanut julkisesti, kuinka väärin TG on häntä kohdellut?

Liiton kokous on julkinen, koska se on ihan jokaisen suomalaisen katsottavissa sekä on line että jälkikäteen.

Joten, miksi hän syyttää muita siitä, että vievät asiat julkisuuteen, mutta syyllistyy sitten itse ihan samaan.

Ja edelleen unohtaa sen, että hänen asiansa on käsitelty Hesarissa jo vuosia sitten. Eikö Hesarin artikkelikaan ole lehdissä kirjoittamista ja siten julkista? No, onhan se Helsinki aika pieni paikka vaikka Lontooseen verrattuna.

Päivämäärä:   5.7.26 20:49:42

Johan tää antoi myös haastattelun lehdelle asiasta, josta hänen mielestään ei saisi lehdissä puhua. Aikamoinen esimerkki.

Lähettäjä: egjroej 
Päivämäärä:   5.7.26 23:11:19

Katkera vanha nainen. Surullista.

Päivämäärä:   6.7.26 08:30:17

Miten tämä vanha tarina tai muut vanhat tarinat auttavat minua arvioimaan nykyisen hallituksen toimintaa?

Lähettäjä: ---- 
Päivämäärä:   6.7.26 14:56:24

Miksi pidetty ja arvostettu valmentaja Rien piti saada pois? Rahasta ei ollut kyse, vaan Kyran kateudesta ja yksinvaltiaan roolista. Ratsastajat vielä edistyivät Rienin valmennuksessa, mikä oli tietysti paha asia, koska ei saa olla ketään muuta kuin Kyra, joka ei oikeasti sitoudu suomalaisiin omaa pikkupiiriä laajemmin. Muiden maiden maajoukkuevalmentajaksi kyllä on ryhtynyt, mutta ei Suomen. Mihin team PP loppui? Miksi sitä ei alunperin jatkettu? Hiipui vähin äänin?

Lähettäjä: HH 
Päivämäärä:   6.7.26 18:48:48

Siellä on yllätys kkkkk järjestämänä. Mahtaa olla huippu fiilis mennä kisoihin kun kaikki tietää miten tämä paikka junailtu

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   6.7.26 19:12:01

Sitä Rienin irtisanomista sähköpostilla (vai oliko se tekstiviesti) ihmettelen minäkin. Kyra kuitenkin lähti aikanaan jo 90-luvun alussa Flyingeen ja arvelinkin, että jotain kitkaa on jonkun tai joidenkin kanssa ollut. Hän ei ole missään vaiheessa ilmoittanut haluavansa enään tämän jälkeen sitoutua suomalaiseen maajoukkuevalmennukseen (minkä kantava voima oli siihen asti). Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan ja ehkä siinä syy miksi lähti. Ehkä tämä kollektiivinen lynkkauskampanja todistaa että päätös oli oikea.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   6.7.26 19:26:28

No sittenhän tämä sopii KK:n mentaliteettiin, kun näkee lynkkausta asiallisessa laittomuuksien vastustamisessakin. Mitähän kaikkea tuolta laittomuuksien puoltamisen takaa oikein löytyykään, voi olla ihan oikeata lynkkauksen aihetta.

Päivämäärä:   6.7.26 19:42:42

HH, kenet olisit valinnut Sirosen tilalle ja millä perustein? Jos omia mielenterveysongelmia ei lasketa?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   6.7.26 19:51:33

Itsestään selvää lähettää tai olla lähettämättä, jos on kriteerit annettu. Taitaa oma hoito olla epätasapainossa heh vai diagnoosi hankkimatta.

Päivämäärä:   6.7.26 20:01:17

Mitä sinä .. mistään diagnooseista tai hoidoista tiedät? Jos tiedät, et saa netissä niistä horista. Jos et tiedä, voit pitää turpasi kiinni.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   6.7.26 20:26:50

Tämä on aivan uskomatonta. Surullista ja häpeällistä!

Lähettäjä: 000 
Päivämäärä:   6.7.26 21:16:45

Kun oikein ruvetaan vanhoja kaivelemaan niin kyllähän siellä Rusalla aikoinaan piiska soi ihan huolella erään eronneen hevosenhyvinvointi-työryhmän jäsenen toimesta.

Päivämäärä:   6.7.26 21:27:12

Mielenterveys- ja diagnoosipaska on aivan yhtä tekopyhää kuin tuo näennäinen hevosen hyvinvointipaska. Helppo on muita hulluksi haukkua ilman oikeata asiantuntemusta aiheesta ja samalla piiskalla vedellä hevosia raidallisiksi nyt sitten höpisten hevosten hyvinvoinnista. Hyvä että lähti työryhmästä, siellä se menneisyys painaa siinä missä Tomiakin oikein julkisesti lehdistöä myöten maalittamalla.

Lähettäjä: juuri niin 
Päivämäärä:   6.7.26 21:53:33

Muistoissamme Flyinge Amiral ja Kiahan Renard.

Lähettäjä: lsmkk 
Päivämäärä:   6.7.26 22:03:47

Kyra ei ole mj valmentaja koska on Suomelle aivan, aivan liian kallis, on hinnoitellut itsenä niin ettei köyhällä hevosmaalla ole ikinä varaa maksaa.

Päivämäärä:   6.7.26 22:19:19

Alkuperäisiä kriteereitä noudattaen mukaan ei saada yhtään kouluratsastajaa.

Lähettäjä: Justjoo 
Päivämäärä:   7.7.26 10:28:09

Tuo KK puheenvuoro kokouksessa oli vähintäänkin erikoinen. Rinnastetaan joku ikivanha henkilökohtainen tölväys SRL hallituksen pj:n tolkuttoman huonoon taloudenpitoon ja liiton asioiden hoitoon. Ja vaiti pitää olla paitsi minä itse, muuten on ihan Kukluxklaania. Hallelujaa halulla.

Päivämäärä:   7.7.26 10:29:59

Ei, vaan pitää tulla esiin omilla kasvoillaan ja käyttäytyä hyvin.

Lähettäjä: !? 
Päivämäärä:   7.7.26 10:46:09

Vähänpä tällä eläkeläisellä on tietoa yhtään mistään, kun peilaa toimintaa ja käytöstä liiton asioiden ympärillä. Ilmeisesti myös hyvin rajallinen kyky ja halu ottaa selvää asioista, joita silti kokee olevansa oikea ihminen kommentoimaan lehtiä myöten. Laji ei tosiaan kaipaa ihmisiä, jotka saarnaa ja toimii sitten toisin itse.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.