Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pro haey kokemuksia

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.7.26 16:34:40

Millasia kokemuksia käytössä, mikä ero odelmalla ja tavallisella??

Re: Pro haey kokemuksia

Lähettäjä: Mum 
Päivämäärä:   5.7.26 22:07:55

Toissa talvena ostin prohay odelmaa. Olin todella pettynyt laatuun.
Paksuja korsia oli paljon, jotka jäi huonohampaisella syömättä. Eikä mitenkään lehtevää ja pehmeää ollut muutenkaan +pölisi ajoittain.

Lähettäjä: wanha kurppa 
Päivämäärä:   5.7.26 22:33:38

yhtenä vuotena, kun heinää ei saanut tarpeeksi oikein mistään, pari lavaa tuli (normi, ei odelma) otettua. Osa oikein hyvää ja lehtevää, osa homeessa.

Ei vastaa laatu hintaa oma kokemus.

Lähettäjä: Ll 
Päivämäärä:   6.7.26 06:41:21

Aika kallista syöttää sitä, mutta itsellä hyviä kokemuksia vain, kunnväli aikaosedti syötin.

Lähettäjä: Hmmmm 
Päivämäärä:   6.7.26 09:47:22

3 1/2 vuotta syötetty ainoastaan Pro Hay:ta koska meidän kahdelle ponikokoiselle isommat paalit menisivät osittain huonoksi ennen syöttämistä eikä kuivalle heinälle löydy kunnon säilytystilaa. 5-6-huonoa paalia ollut koko tämän ajan aikana, niistäkin muutamasta saatu rahat takaisin kun on takuu ollut voimassa. Näistä paaleista ei muutenkaan mene juuri mitään hukkaan ja ovat käteviä käsitellä, joten vaikka onkin kallista heinää se on meidän tapauksessa osoittautunut hyväksi vaihtoehdoksi. Joissakin paaleissa ollut minimaalisesti pölyä, mutta lähinnä silloin kun ovat vanhoja ja takuuaika on jo mennyt.

Yhden talven syötettiin Odelmaa (koska tavallisessa oli sen hetken analyysin mukaan sokerit korkeampi), muuten Basic käytössä. Kyllä se Odelma oli selkeästi lehtevämpi ja pehmeämpi, mutta riippunee erästä. Usein Odelma on (analyysin mukaan) turhan märkä minun mieleen.

Nuo analyysit tosin epäilyttää minua kun myydään monta kymmenentuhatta paalia samalla analyysillä....Epäilen kyllä etteivät aina välttämättä pidä paikkaansa kovin hyvin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.