Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kun oma hevonen potkii

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.7.26 11:45:42

Ulkoilutat hevosta vapaana (koska se on mussukka ja kulkee normaalisti vierellä vapaana pää kainalossa), hevonen karkaa läheiseen viljapeltoon ja kun yrität sitä kiinni niin se juoksee alta pois ja kun kovistelet sitä, se potkii sinua keskelle kehoa niin että lennät muutaman metrin.

Mikä meni pieleen?

Re: Kun oma hevonen potkii

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   4.7.26 11:52:41

Kaikki

Lähettäjä: 6 
Päivämäärä:   4.7.26 12:09:43

Olit jo fb tätä mainostanu...mussukkasi on eläin ei ikinä ihminen...mulla on 8 vuotias omakasvatti ikinä en kuljeta irti! Vastuutonta!toivottavasti opit läksys ja ettei kukaan seuraa esimerkkiäsi;/ aikuinen ihminen

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   4.7.26 12:13:05

En ole se jolle tämä sattui.

Lähettäjä: Minna 
Päivämäärä:   4.7.26 12:13:10

Hevosta ei ulkoiluteta vapaana. Hevonen ei ole mikään puudeli.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.26 12:22:15

On piittaamatonta pitää hevosen kokoista pakoeläintä vapaana sillä vaikka se toimisi 95℅ on olemassa mahdollisuus ettei homma toimikaan. Kuten nyt. Jonkun satoa laitettiin matalaksi eikä se kuulemma haitannut, ja itse vapaana pitäjä sai kunnon potkun takalistoon. Olisi voinut sattua pahemminkin, hän oli onnekas. Olen sovittelija luonteeltani ja kirjoitan tännekin vain mukavia asioita mutta nyt sanon isosti: tässä riskeerataan omaisuus, terveys ja henki, oma tai muiden. Tällainen leikki ei ole ok.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.26 12:38:31

Anteeksi, kaduttaa heti oma reaktio..näin vaan niin paljon turhia riskejä tapahtuneessa mutta jokainen me tehdään asioita joskus sen kummemmin ajattelematta ja hevostenhan kanssa kyllä tapahtuu. Mutta ettei tämä irti pitäminen jota näkee videoilla yhä enemmän, yleistyisi. Ettei sattuisi enempää ja pahemmin kenellekään. Sitä ajoin. Voin kertoa, että itsekin olen tehnyt yhtä ja toista sellaista joka jälistäpäin hirvittää,,että ymmärrän että se on vain tätä kallisarvoista elämää. Enkä halua teilata ketään yksittäistä hevosten kanssa touhuavaa ihmistä vaan rohkaista turvalliseen harrastamiseen ja yhteyden vaalimiseen siellä. Hienoa että tästä voi jatkaa harrastusta eteenpäin suht ehjin nahoin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.