Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kengittäjä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.26 07:42:07

En tiedä miten tekisin meidän kengittäjän kanssa, ihan ok mukava tyyppi ja työnjälki siistiä mutta alan olemaan kyllästynyt siihen että aikojen sopiminen on ihan prkeleen hankalaa, jos et ite muista sanoa että tarvii uudet kengät ei niitä ole mukana, ei taida olla edes varastoa hänellä. MUTTA hän on sellainen että todennäköisesti suuttuu jos en enää hänen palveluja ota.. olen jo katsonut uutta kengittäjää hänen tilalleen mutta en tiedä kuinka tämän kertoisin edelliselle vai kertoakko olenkaan.

Re: Kengittäjä

Lähettäjä: Hei 
Päivämäärä:   4.7.26 10:20:48

Helppo homma sanot en tarvitse enää sun palveluita

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   4.7.26 10:27:30

Kerro hänelle syy miksi vaihdat, niin voi ottaa opikseen (jos on fiksu ihminen) . Itse kengittäjänä arvostan sitä että asiakas kertoo syyn vaihtoon, niin ei tarvitse jäädä miettimään. Itse ainakin haluan kehittyä paremmaksi, joten otan mielelläni palautetta vastaan. Kaikki ihmiset toki eivät kestä kritiikkiä. Mutta jos suuttuu, se on hänen ongelmansa. Et ole vastuussa toisen tunteista.

Päivämäärä:   4.7.26 12:07:27

Täytyy tehdä näin.

Lähettäjä: lll 
Päivämäärä:   4.7.26 15:25:21

Tuossa kohtaa asiakas voi vaan jättää pyytämättä tuota kengittäjää ja tilata ajan toiselta. Vaihdon syy on kiva tietää ja etenkin jos hevosella on jotain haastetta muutenkin. Mutta jos on vain käyty kengittämässä eikä mitään ihmeempää, esim kyseiselle hevoselle tarvita jotain itse tehtyä tai erikseen tilattavaa kalliimpaa systeemiä niin ei mielestäni ole tarvis ilmoitella siitä.

Päivämäärä:   4.7.26 17:43:18

jos et ole vielä seuraavaa aikaa sopinut, niin jätä sopimatta. helppoa. jos joskus kyselee perään, niin kerrot vaan, että muu laittoi, kun ei susta kuulunut

Päivämäärä:   4.7.26 20:51:08

Minulla kävi juuri näin, että kengittäjä suuttui, kun en hänen kanssaan enää uutta aikaa sopinut. Estin hänen numeron, kun ei lakannut viesteillä pommittamista.

Asiakaspalvelutaitoihin kuuluu, että osaa käyttäytyä vähän kypsemmin kuin taaperoikäinen. Asiakas saa valita, keneltä palvelun ostaa, eikä se ole palveluntarjoajan tehtävä hyökätä asiakkaan kimppuun, jos haluaa vaihtaa yrittäjää, oli kyse sitten kengittämisestä, autohuollosta tai vaikka kynsien lakkaamisesta.

Kyseinen kengittäjä jatkoi kengittämistä samalla tallilla toisilla asiakkailla, kun satuimme talliin samaan aikaan, jatkui kiukuttelu ja tenttaus. Totesin vain hänelle, ettei hänen tarvi kohta kengittää kyseisellä tallilla yhtäkään hevosta, ellei käytöstapoja ala löytyä. Hänellä ei ole tunkua asiakkaista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.7.26 04:05:11

Ite siirryin vaan tallin toiseen kengittäjään. Edellinen kengittäjä ei kertonut mulle mitään jos olin paikalla ja jos en päässyt paikalle niin kerto tp:lle joka taas ei välittänyt asioita mulle. Nykyinen kertoo kysymättä ja tykkään enemmän hänen tavasta ja olemuksesta.

Päivämäärä:   5.7.26 11:43:15

Jotenkin tuntuu että nää jotkut kengittäjät (ei kaikki) ajattelee olevansa jumalasta seuraavia että heiltä pitää ostaa palvelu loppu elämän ajan tai suututaan jos vaihtaa kengittäjää..

Lähettäjä: Hah 
Päivämäärä:   5.7.26 14:57:36

Sanot vaan ystävällisesti että vaihdat palvelun tarjoajaa. Ei sinun syytä tarvitse kertoa. Itse arvostan avoimmuutta tällaisessa, vaikka se joskus voi olla vähän kitkerää, mutta kehittymistä ei tapahdu jos ei ota vastaan myös kritiikkiä. Kun hoitaa asiallisesti oman osansa, ei myöskään ole vastuussa toisen mahdollisesta loukkaantumisesta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.