Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lemieux kamat

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.7.26 12:55:02

Onko ne mistään kotoisin? Värit on houkuttavia, mutta kestääkö nuo käyttöä?

Re: Lemieux kamat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   2.7.26 13:07:17

mitkä kamat? ainakin huovat on hyviä.

Lähettäjä: Maria 
Päivämäärä:   2.7.26 13:41:19

Kaikki mitä oon ostanut on ollut ihan mahtavaa. Ainoa harmitus on yksi 50g sadeloimi, mikä painaa ihan helvetisti. Toisaalta se pitää kaatosadetta varmaan monta päivää putkeen, ettei sitäkään nyt varsinaisesti voi moittia.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   2.7.26 14:04:05

Huovat melkeen ikuisia ellei hiiri nakertele reikiä tms. Käytetty Lemieuxin huopia yli 15 vuotta. Myös vaatteet hyviä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   2.7.26 14:04:24

On tosi laadukkaita ja pitkäikäisiä.

Lähettäjä: ) ( 
Päivämäärä:   2.7.26 15:10:28

Huovat on tosi hyviä, suede vielä kestävämpi kuin loire. Lampaankarva correction pad on myös pysynyt hyvänä.

Suojat ei ole vakuuttaneet, rispaantuneet tosi nopeasti käytössä aika surkean näköisiksi. Useampi malli kokeiltuna.

Yksi baselayer ja yksi swetari/fleece/mikälie mulla on myös, niistäkin tykkään ja ovat pysyneet hyvässä kunnossa.

Lähettäjä: Lain 
Päivämäärä:   2.7.26 15:26:56

Mulla yhdet ratsastuslegginsit, ihan todella laadukkaat. Samoin Arika -mallin lyhyt panssarivyö todella hyvä.

Kärpäshuppu vaikuttaa heppoisammalta kuin Shires, mutta ei ole ollut vielä käytössä.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   2.7.26 15:47:38

Mulla on huopia, pintelit, suitset ja saappaat. Kaikki todella hyviä. Nahkatuotteissa ihanan pehmeää ja laadukasta nahkaa. Saappaat jumalattoman hienon näköiset.

Lähettäjä: Nooni 
Päivämäärä:   2.7.26 17:58:12

Minkälaisia sade ja toppaloimet? Kudos ihottumaloimi on paras kesäloimi mitä on ollut ja monta erilaista ehtinyt testaamaan

Lähettäjä: :] 
Päivämäärä:   2.7.26 22:48:35

Huopa on ainakin yksi parhaista. En muuta käytä kuin Equiline ja Lemieux

Päivämäärä:   3.7.26 00:18:11

Huovat hyviä ja paikoillaan pysyviä. Samoin vaatteista hyviä kokemuksia.
Loimia olen parit ostanut arika sarjaa. Viikon sisällä ostosta toisesta irtosi mahavyö ompeleita myöten ja kuukauden käytön jölkeek toisesta irtosi samalla tyylillä etukiinnikkeet. Alennuksista ostettuina eivät tietenkään menneet reklamaatioon.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   3.7.26 00:52:17

Menee kyllä reklamaatioon myös alennuksesta ostetut kun ovat selkwä valmistusvirhe ja Lemieux on näissä todella tarkka :)

Kudoksen kaikki loimet on todella priimaa, ulkoloimissa miinuksena painavuus, mutta jos ei tarvitse katon rajaan nostella niin on kyllä sen vaivan arvoiset keksinnöt.

Päivämäärä:   3.7.26 01:55:46

Laitoin molemmat loimet reklamaationa sekä itse Lemieux, josta ei ikinä kuulunut muuta vastausta, kun että kysyivät olinko ollut myyvään liikkeeseen yhteydessä ja tämän jälkeen en saanut takaisin vastausta.
Myyvä liike puolestaan pesi kätensä ja ilmoitti että heillä ei ale tuotteissa ole mitään vaatuuta enää

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   3.7.26 07:57:54

Loimet painavat aivan jumalattomasti, vaikka grammoja ei olisi paljoa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   3.7.26 13:19:09

Oman kokemuksen perusteella hyviä, mutta itselle liian kalliita

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.