Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsukellari

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   29.6.26 11:48:46

Kokemuksia kyseisestä liikkeestä?

Tein tilauksen kyseisestä liikkeestä ja vastausta en ole saanut kun kysellyt tilaukseni perään?

Re: Ratsukellari

Päivämäärä:   29.6.26 11:50:43

Huono kokemus! En suosittele.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   29.6.26 11:58:06

On jo hintojen puolesta sellainen huijausfirma, että ei tee mieli katsoa päinkään. Hinnat tolkuttoman korkeat yleiseen hintatasoon nähden ja koko ajan kierrossa joku alekoodi, jonka feikkialennus todellisuudessa tuo hinnat lähemmäs normaalihintoja.. Yksi kamppis kun loppuu, seuraava alkaa heti perään.

Lähettäjä: Ihan ok 
Päivämäärä:   29.6.26 12:01:26

Oon aikanaan tilannut ja toimitti ok, liikkeessä aina ystävällinen palvelu. Hinnat normaalia korkeammat joissain tuotteissa. Jos on joku kamppis olen vertaillut ja laskenut, välillä tullut selvästi edullisemmaksi ostaa sieltä.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   29.6.26 14:31:30

Aina super palvelu ja hyvä valikoima myös!

Päivämäärä:   29.6.26 15:38:06

Aivan surkea putiikki. Varastosaldot eivät pidä paikkaansa, eikä siinä vielä mitään. Sattuuhan sitä kaikille. Eivät kuitenkaan ilmoita asiakkaalle, ettei tuotetta ole saatavilla ainakaan kuukauteen. Sitten kun vihdoin sen kuukauden jälkeen vaivautuvat vastaamaan tiedusteluun tuotteesta, on vastaus silkkaa vittuilua. Hinnat ja alekoodilla kikkailu myös aivan naurettavaa.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   29.6.26 15:39:50

Paska paikka.

Lähettäjä: Ok 
Päivämäärä:   29.6.26 16:45:25

Tammikuussa tilasin saappaat, tilasivat ne suoraan tehtaalta joten toimitus hieman kesti. Hoitivat asiallisesti kaikki jutut joten ei moitittavaa. Ehdottivat myös haluanko vaihtaa vai odottelenko. Halusin odottaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.6.26 03:22:38

Omistaja teki oharit. Oli sopinut kaupoista minun kanssa mutta myikin tuotteen muualle.

Päivämäärä:   30.6.26 11:01:01

Vastaava kokemus. Oli aikanaan Tampereella huippu kivijalka liike.
Nyt tilasin niin saldot ei täsmänneet ja piti tilata ulkomailta. No ei saanut sieltäkään. Odotin kuukauden turhaan.

Päivämäärä:   30.6.26 11:27:49

Ostin keväällä sieltä saappaat. Kävin sovittamassa liikkeessä ja oli ihan ok, mut vähän reilu pohje. Myyjä ei yhtään pakkomyynyt niitä vaikka itse meinasin ostovimmoissa ostaa ne vaan hän sanoi että tarvin pidemmän varren ja slim mallinja tilasi mulle ulkomailta sellaset. En edes joutunut ostamaan niitä tässä vaiheessa ja meni 3 päivää niin laitto viestin et tsaappaat sovitettavissa ja menin ne ostamaan. Hyvä kokemus. Ostin myös arvokkaat ohjat sieltä vuosi sitten ja ne hajosi ompeleista 3 kuukaudessa. Laitoin reklamaation ja hän heti soitti että on viallinen tuote, ehdottomasti palauttaa rahat tai antaa uuden tuotteen. Hän pyysi hajonneet ohjat takaisin että voi lähettää ne tehtaalle ja sain uudet samantien.

Vain hyviä kokemuksia! Yksityisyrittäjä, varmasti joskus näkyy sitten vastausajassa ym se että on ihminen jolla on elämä ja pyörittää yritystä yksin

Lähettäjä: Ostaja-Oona 
Päivämäärä:   30.6.26 11:49:36

Sama täällä vain hyviä kokemuksia

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.