Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.6.26 21:53:44

Talli on on ilmeisesti lopettamassa nykymuodossaan. Onko tallin toiminnalle jo löytynyt jatkajaa?

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   28.6.26 22:05:28

On löytynyt!

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 22:25:03

Kuulemma joku espoolaisporukka? Suurin osa nykyisistä irtisanotaan kai.

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: Tieto 
Päivämäärä:   28.6.26 22:27:29

Ei irtisanota

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   28.6.26 22:31:25

Kiitos vastauksesta! :)

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   28.6.26 22:36:29

Sinne tulee uusien pitäjien hepat, ei ne kaikki sinne mahu...

  Re: Fox Stables - jatkuuko toiminta?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   28.6.26 23:33:26

No kuka tätä alkaa pyörittämään?

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.