Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pm lapset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 21:45:54

Onko kisat seis, online lukee equipessa mutta ei pyöri??

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: mmmm 
Päivämäärä:   28.6.26 22:05:58

Loppunut jo, joukkue jäi viimeiseksi. Henk koht finaali tiistaina.

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 22:08:50

Tiistaina jatkuu. Ikävää että parhailla tuli puomia tänään.

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: justjoo 
Päivämäärä:   28.6.26 22:23:43

"Ikävää että parhailla tuli puomia tänään."

:D .. Jännä miten puomit sillain itsekseen...
vai onko sittenkin niin, että eiköhän ne tulokset puhu aina puolestaan?

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   28.6.26 22:23:54

Kyllähän siellä jo hehkutetaan olevansa parempi muita eli se siitä joukkuehengestä...

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 22:27:22

Jep, pisti silmään kans kuinka joukkuekisassa tituleerataan itsensä parhaaksi lapsiratsastajaksi suomalaisten joukosta. Oikeasti noloa

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   28.6.26 22:32:10

Ei yllätä ketään, joukkuekaverithan on jo aiemmin haukuttu ...hevosia myöten...

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   28.6.26 22:52:38

Ööö no mut eiks melkein oikeasti ookin lapsissa parhaat tulokset, tai ainakin toisiks paras.

  Re: Pm lapset

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   28.6.26 23:13:06

Minusta thermanilla on tällä hetkellä paras tilanne suomalaisista? Miksi siitä ei voi iloita? Ilmeisesti heppa sopii hänelle, ja ovat vakiinnuttaneet tuon 120-tason, minusta kehitys on ollut positiivista! Toki nyt nuoret hehkuttaa helposti somessa, sehän selvä :D

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.