Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö täällä enää moderoida?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 20:05:35

Mitä vaan saa kirjoittaa ja mistä vaan keskustella?

  Re: Eikö täällä enää moderoida?

Lähettäjä: Offlight 
Päivämäärä:   28.6.26 20:12:50

Aikalailla. Tää on aikuisten kiusaajien pahan olon oksentamisen alusta.

  Re: Eikö täällä enää moderoida?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   28.6.26 20:16:29

Ei näköjään.

  Re: Eikö täällä enää moderoida?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 20:20:15

Ei. Olis saanut olla avaamatta tätä uudestaan, jos ei jaksa seuloa pahinta paskaa pois.

  Re: Eikö täällä enää moderoida?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   28.6.26 21:46:59

Vai olisiko kesälomalla. Kai Valtterikin voi lomaa pitää.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.