Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oma hevonen ja ystävien lapset

Lähettäjä: O'Mallah 
Päivämäärä:   28.6.26 19:27:35

Minulla on hevosia kotipihassa ja ystävyyssuhteet tuntuu olevan koetuksella, kun ystäväni olettaa, että hänen lapsensa saa käydä hevosillani ratsastamassa ja ilmaiseksi tietenkin.

Minä en varsinaisesti kaipaa talliin ketään vieraita eikä ole aikaa eikä halua ratsastuskoulun pitämiseen enkä myöskään etsi vuokraajia hevosilleni. Miten tämän ilmaisisi ystävällisesti, mutta selkeästi?

Re: Oma hevonen ja ystävien lapset

Lähettäjä: ........... 
Päivämäärä:   28.6.26 19:35:19

- Joo, tervetuloa, yksityistunti maksaa 100e/lapsi plus teillä pitää olla sopiva vakuutus heille.
- ei käy, en jaksa, ei huvita eikä kiinnosta, mutta googlaa paikkakunnan ratsastuskoulut.

- Hevoset ovat sairastelleen juuri, ontuu, yskii, yksi on arvaamaton ja vaarallinen, liekö aivokasvain? En uskalla päästää sen selkään edes aikuista ja saikuttavat ovat ansaitusti lomalla.

- Ei nämä oikein ole lastenratsuja, jos käy jotain, niin minulla ei ole varaa korvata vahinkoja. Mutta ratsastuskouluilla on lapsille sopivia ratsuja ja ohjausta. (tätä käyttäisin itse ja se olisi myös totta). Jos tästä suuttuisi, ei olisi mikään menetys minulle, jos olisi ollut ns ystäväni vain siksi, että kersansa pääsee ratsastamaan.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   28.6.26 19:36:48

Sanot ettei ne ole lasten ratsuja tai ne on liian villejä. Oikeastaan vaarallisia.

Tai sit vaan sanot ettei heppailu sovi.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   28.6.26 19:59:48

"on niin paljon tulijoita ja kyselijöitä etten itse ehtisi ratsastaa joten oon tehny päätöksen ettei kukaaan pääse"

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.