|
Lähettäjä: ...........
Päivämäärä: 28.6.26 19:35:19
- Joo, tervetuloa, yksityistunti maksaa 100e/lapsi plus teillä pitää olla sopiva vakuutus heille.
- ei käy, en jaksa, ei huvita eikä kiinnosta, mutta googlaa paikkakunnan ratsastuskoulut.
- Hevoset ovat sairastelleen juuri, ontuu, yskii, yksi on arvaamaton ja vaarallinen, liekö aivokasvain? En uskalla päästää sen selkään edes aikuista ja saikuttavat ovat ansaitusti lomalla.
- Ei nämä oikein ole lastenratsuja, jos käy jotain, niin minulla ei ole varaa korvata vahinkoja. Mutta ratsastuskouluilla on lapsille sopivia ratsuja ja ohjausta. (tätä käyttäisin itse ja se olisi myös totta). Jos tästä suuttuisi, ei olisi mikään menetys minulle, jos olisi ollut ns ystäväni vain siksi, että kersansa pääsee ratsastamaan.
|