|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 29.6.26 06:13:16
Mites tää muuten menee, kun pakko ei tosiaan ole startata merkittyä aikaa aiemmin, mutta saa, jos on valmis ja haluaa. Miten tää menee heidän kohdalla, joille aikaa ei ole merkitty?
Oon kerran ollut ison ja kokeneen järjestäjän kisoissa, joissa ratsukko, jonka kohdalle aika oli merkitty, aloitti 20min etuajassa. Tästä ei informoitu eikä kuulutettu mitenkään, kuinka sattuikin olemaan puolituttu ratsukko ja ehdein huomaamaan, että he ovat radalla. Olin onneksi itse ajoissa paikalla ja valmiina starttaamaan aiemmin, mutta monelle esim se 20min on kokonaisuudessaan aika, jonka varaavat verkkaan. Muutama minuutti suuntaan jos toiseen olisi hyvä jokaisen kyettävä joustamaan, mutta mun mielestä 20min on jo huomattava aika.
Olisiko siis meillä muilla, ketkä starttasivat tämän 20min etuajassa startanneen hlön jälkeen ilman omaa erikseen merkittyä aikaa, ollut oikeus vaatia lisää aikaa, etteivät ole vielä valmiita?
Ja näin kilpailijana toivon todellakin aktiivista tiedottamista ja kuuluttamista kisojen aikana AJANTASAISELLA tiedolla. Korjataan jos kuulutetaan väärin. Kaikilla ei ole kaveria mukana kisoissa, joka voisi seurata kisojen kulkua ja kertoa, missä vaiheessa mennään.
Esim Ypäjällä kenttäkisoissa koulukokeessa kuulutettiin, missä vaiheessa koulukoetta ollaan, ja painotettiin että EHDOTTOMASTI pidetään tämän ratsukon jälkeen tauko, joka oli lähtölistoihinkin merkitty. Sitten sitä taukoa ei kuitenkaan pidetty, vaan jatkettiin ratoja tukka putkella. Eikä oltu edes pahasti myöhässä, että olisi johtunut siitä.
|