|
Lähettäjä: _
Päivämäärä: 28.6.26 17:09:40
”Felix voi katsoa rannekelloaan, mutta se ei välttämättä ole kilpailuaika.”
Nyt täytyy sanoa, etten ymmärrä yhtään mistä aloittaja puhuu. Mikä ihmeen kilpailuaika?
”Estekisoissa on helppoa, kun kilpailuajan näkee sähköisen ajanoton kellosta. Mistä kilpailuajan näkee koulukisoissa?”
Ikäni estekisoissa kisanneena, en edelleenkään tiedä mistä ihmeen kilpailuajasta aloittaja puhuu. Nimenomaan koulukisoissa on helppoa kun lähtöajat tietää kohtuu tarkasti. En ymmärrä miksei estekisoissakin voi lyödä lukkoon samalla lailla luokkien alkamisaikoja. Siis aika milloin luokka aikaisintaan alkaa, sillehän ei voi mitään jos aikataulut venyy, niinhän ne saattaa venyä koulukisoissakin. Aina saa pitkänmatkalaisena stressata onko luokan alkamisaika siirtynytkin aiemmaksi poisjääntien vuoksi.
|