|
Lähettäjä: Ulla
Päivämäärä: 28.6.26 14:34:36
Vuokraajana täällä: olen kysynyt luvan julkaista kuvia omistajalta.
En ikinä julkaise videota (joskus stooriin muutaman sekunnin) omasta ratsastuksesta, enkä varsinaisia harjoituskuvia. Yleensä pyrin laittamaan kuvan, jossa seistään tai olen vieressä. En myöskään julkaise mitään analyyseja hevosesta tai haasteistamme, sen luonteesta tai terveydestä, ja teen selväksi, että kyseessä ei ole minun hevonen.
Miksi näin? Hevonen on tärkeä osa arkeani, ja on luonnollista että se näkyy somessa. En kuitenkaan halua, että kukaan tekee minkäänlaisia johtopäätöksiä hevosen ratsastettavuudesta, arvosta, terveydestä tai luonteesta minun tilini kautta, kun hevonen ei ole omani. Julkaisen aina ja vain neutraaleja kuvia, jossa hevonen on parhaimmillaan tai syö ruohoa tms.
|