|
Lähettäjä: Horsma
Päivämäärä: 30.6.26 10:29:06
Mulla on ollut omia, nykyään olen vuokraaja. En ole kysellyt, saanko laittaa someen juttuja. Laitan hevosesta edustavia kuvia, tai saatan napata kuvan vaikka korvien välistä. En koskaan, ikinä, analysoi mitään muuta kuin omaa ratsastustani. Hevosesta kerron vain positiivisia asioita, jos mitään. En kuvaa varusteita, ruokia, tai mitään muutakaan. Laitan noita kuvia someen ihan omaksi iloksi, muistoksi.
Aika väsynyt argumentti on muuten tuo "keskitytään hevoseen eikä somettamiseen". Mä otan sen kuvan 20 sekunnissa. Mahdollisen päivityksen someen teen kotona. En laita jokaiseen julkaisuun, että "tämä on sitten VUOKRAheppa", mutta olen kyllä asiasta useammassa julkaisussa maininnut.
Sanotaan näin: mä olen aikuinen, kokenut hevosihminen. Ratsastan hevosystävällisesti ja toimin ohjeiden mukaan. Jos mahdollista, valmentaudun. Huolehdin AINA niin hevosen kuin varusteetkin huolellisesti, ja tallissa on minun jälkeeni siistiä. Maksan etukäteen ja tulen paikalle kun on sovittu. En raahaa kavereita mukana tallille. Jos se yksittäisen kuvan ottaminen ja lyhyen neutraalin tekstin tyyliin "terapiahetki ihanan Pollen kanssa" olisi omistajalle kynnyskysymys, niin se vuokrasuhde jäisi todennäköisesti siihen - ei siksi, että some olisi niin tärkeä, vaan koska en tässä iässä kaipaa perusteetonta mikromanageroimista elämääni. :)
|