|
Lähettäjä: T
Päivämäärä: 28.6.26 12:12:49
Eihän näissä hevoshommissa ole järjen hiventäkään, mutta toisaalta elämä olisi aika köyhää ja tylsää, jos tekisi aina vain sellaista, mikä on yleisesti ajateltuna järkevää. Itse ajattelen, että haluamiaan asioita täytyy tehdä silloin, kun siihen on mahdollisuus, oli se sitten järkevää tai ei. En halua joutua siihen tilanteeseen, että esimerkiksi sairastuisin vakavasti enkä pystyisi tekemään enää mitään haluamiani ja itselleni tärkeitä asioita ja sitten joutuisin katumaan, että hitto kun en hommannut sitä omaa hevosta silloin, kun se olisi ollut mahdollista. Osta se hevonen, jos sitä oikeasti haluat, rahat riittävät ja hevosenpidon realiteetit ovat muutenkin hallussa.
|