|
Lähettäjä: Pallo
Päivämäärä: 28.6.26 11:18:23
Tuon uuden kypärätestin innoittamana aloin harkita uuden kypärän ostoa. Ongelma on vain se, että täällä meidän perukoilla ei ole kivijalkaliikettä, joten pakko tilata netistä ja kokeilla kotona.
Mitä kypärää suosittelisit? Aiemmin ratsastelin millä sattuu halpiskypärillä. Sen jälkeen ostin Charles Owenin sen samettipäällysteisen Wellingtonin(?) ja sitä käytin ehkä 10v (hups). Muutama vuosi sitten vaihdoin GPA First Ladyyn, mutta kys. merkin kypärät on ilmeisesti aika huonoja? Nyt siis mietin vaihtoa, hinnalla ei ole mitään väliä, olen valmis satsaamaan laatuun ja turvallisuuteen. Pääni on ilmeisesti soikea(hko)? CO ja GPA istuivat päähäni kuin valettu.
|