|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 28.6.26 13:05:23
Yleensä maksat tietty ilmoittautumismaksut ja oman vuotuisen kisaluvan (seura/alue/kansallinen), ehkä maksat vielä hevosen/ponin vuosimaksun.
Tämän lisäksi vähintään hevosen/ponin vuokra (esim. 50€, mutta summa tietty vaihtelee) ja bensat (ehkä jaat kulut jonkun kanssa, esim. diesel maksaa jopa 2€/l).
Sitten onkin kysymys, että maksetaanko kisoihin mukaan tulevalle opelle tai tallinomistajalle ja mitä maksetaan.
Voi olla, että kisapäivä maksaa vaikkapa ilmoittautuminen 30€ + muut kulut 80-200€.
|