Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kilpailukulut ratsastuskoulussa

Lähettäjä: Kisaamaan 
Päivämäärä:   28.6.26 11:10:14

Kiinnostaisi tietää paljonko noin suunnillee7

  Re: Kilpailukulut ratsastuskoulussa

Lähettäjä: Kisaamaan 
Päivämäärä:   28.6.26 11:11:38

Äh, lähti liian aikaisin :D

Eli kiinnostaisi tietää mitä kustantaa yleensä kilpaileminen ratsastuskoulussa ulkopuolisissa kisoissa.

  Re: Kilpailukulut ratsastuskoulussa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   28.6.26 13:05:23

Yleensä maksat tietty ilmoittautumismaksut ja oman vuotuisen kisaluvan (seura/alue/kansallinen), ehkä maksat vielä hevosen/ponin vuosimaksun.

Tämän lisäksi vähintään hevosen/ponin vuokra (esim. 50€, mutta summa tietty vaihtelee) ja bensat (ehkä jaat kulut jonkun kanssa, esim. diesel maksaa jopa 2€/l).

Sitten onkin kysymys, että maksetaanko kisoihin mukaan tulevalle opelle tai tallinomistajalle ja mitä maksetaan.

Voi olla, että kisapäivä maksaa vaikkapa ilmoittautuminen 30€ + muut kulut 80-200€.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.