|
Lähettäjä: Ihmettelen
Päivämäärä: 27.6.26 20:46:08
Täällä on jatkuvasti kyselyjä ”mitä tämä (este)arvostelu tarkoittaa”.
Oletan, että kysyjät ovat kisaajia. Eikö näillä kisaajilla, jotka eivät ole viitsineet käydä sääntökoulutuksessa, jossa opetetaan miten eri lajien sääntöjä luetaan, ole valmentajia, joilta kysyä mitä joku arvostelu tarkoittaa? Yleensä kuitenkin valmentajan kanssa suunnitellaan, mihin kisoihin mennään ja mitä korkeutta hypätään.
Vai onko säästetty ja otettu joku kirjekurssin käynyt valmentaja, joka ei itsekään osaa sääntöjä?
|