Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Eikö esteitä kisaavilla ole valmentajia?

Lähettäjä: Ihmettelen 
Päivämäärä:   27.6.26 20:46:08

Täällä on jatkuvasti kyselyjä ”mitä tämä (este)arvostelu tarkoittaa”.

Oletan, että kysyjät ovat kisaajia. Eikö näillä kisaajilla, jotka eivät ole viitsineet käydä sääntökoulutuksessa, jossa opetetaan miten eri lajien sääntöjä luetaan, ole valmentajia, joilta kysyä mitä joku arvostelu tarkoittaa? Yleensä kuitenkin valmentajan kanssa suunnitellaan, mihin kisoihin mennään ja mitä korkeutta hypätään.

Vai onko säästetty ja otettu joku kirjekurssin käynyt valmentaja, joka ei itsekään osaa sääntöjä?

  Re: Eikö esteitä kisaavilla ole valmentajia?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 21:39:15

Ei ole

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.