Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Valmentautumaan ulkomaille

Lähettäjä: Loiki 
Päivämäärä:   27.6.26 13:59:44

Kuinka paljon maksaa mennä valmentautumaan kilpatallille ulkomaille

  Re: Valmentautumaan ulkomaille

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   27.6.26 14:08:45

Puhutaan tonnin ja parin välimaastosta/hevonen ja mitä se sun asuminen siellä maksaa.
Halpaa siis kuin saippua.

  Re: Valmentautumaan ulkomaille

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.6.26 14:34:04

Riippuu mihin talliin haluat. Keskiarvo varmaan siinä parin tontun kieppeillä, mutta mitä huipumpi talli sitä huipumpi hinta. Eli ylärajaa ei varmaan ole.

  Re: Valmentautumaan ulkomaille

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   27.6.26 14:50:27

Ulkomaita on moneen lähtöön

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.