|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 27.6.26 13:37:01
En vaan osaa tulkita sääntöjä ja se on täysin tulkintakyvyn varassa koska tuollaista arvostelua ei suoraa lue säännöissä. Yritin googlata ja kysyä tekoalyltä, jokainem vastaus erilainen joten ei apua niistäkään. Valmentaja tällä hetkellä lentokoneessa ulkomaille, en saa häneltäkään vastausta.
Viitsisikö joku ystävällisesti kertoa mitä tämä arvostely tarkoittaa. Käsittääkseni 367.1 tarkoittaa että uusintaan jatketaan suoraa, ilman uutta lähtömerkkiä? Entä toi A2/A2? Tekoäly sekoittaa kun väittää että uusinta ratsastetaan luokan jälkeen vasta erillisenä
|