Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koulu vs estesatula (istuvuus selkää)

Lähettäjä: Tsiisus... 
Päivämäärä:   26.6.26 22:08:47

Ei löydy millään koulusatulaa meille. Lapatila loppuu kaikissa kesken! Alle 4 tonnin ei löydy..

Meillä nyt hätä käytössä estepainotteinen yleispenkki ja se istuu hyvin.

Onko yleis/estepenkeissä isojakin eroja lapojen suhteen versus koulupenkkiin?

  Re: Koulu vs estesatula (istuvuus selkää)

Lähettäjä: kirppiina 
Päivämäärä:   26.6.26 22:33:15

etsi issikkapuolelta. sieltä pitäis löytyä jotakin soppelia jos noin vaikea selkä on.

  Re: Koulu vs estesatula (istuvuus selkää)

Lähettäjä: Tsiisus... 
Päivämäärä:   26.6.26 23:02:46

Issikkasatuloissa ei usein riitä säkä ja sään tila..
Tietty vois oataa prestige D1 ja topata sen sopivaksi..... mutta jaapa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.