Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  pm kisat sijoittuneiden logiikka

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   26.6.26 19:17:28

Avatkaa mulle?
18 lähtijää, 13 sijoittuu. Miksi? Miksi ei normilaskennan mukaan eli 5?
6 lähtijää, 5 sijoittuu?

  Re: pm kisat sijoittuneiden logiikka

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   26.6.26 19:52:22

Kansainvälisissä esteluokissa sijoittuu aina sääntöjen mukaan vähintään 13.

  Re: pm kisat sijoittuneiden logiikka

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   26.6.26 19:53:49

Eli jos 13 osallistujaa, kaikki sijoittuu?
Onko kv koulukisoissa sama luku 5?

  Re: pm kisat sijoittuneiden logiikka

Lähettäjä: Ruu 
Päivämäärä:   26.6.26 19:56:04

Jos kaikki 13 saa hyväksytym suorituksen, niin kyllä kaikki sijoittuvat.

Kansainvälisessä koululuokassa sijoittuu aina vähintään 5.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.