|
Lähettäjä: Onko olemassa?
Päivämäärä: 26.6.26 13:20:05
Hevonen ”voitti” laidunarpajaisissa kaveriksi loimenrepijän. Hevonen vihaa ötököitä yli kaiken, ilman loimea ei rauhoitu syömään kävelee vain edestakaisin aidanviertä. Loimen kanssa on laitumella rauhallinen.
Halvat ötöloimet eivät kestä kaverin hampaissa kuin päivän-kaksi. Horsewaren Rambo Protectorin 2 loimea on ollut käytössä 3 viikkoa (toinen päällä, toinen pesussa). Enemmän päällä ollut vetelee viimeisiään.
Mikään puremisenestoaine ei taida ötöloimissa toimia, kun pinta ei ole samalla lailla sileä ja yhtenäinen kuten sadeloimissa.
Millä saada loimet pysymään ehjinä? Pahin paarmakausi vasta edessä. Laidunkaverin vaihto ei onnistu, se on jo kysytty.
|