Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  saaressa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.26 00:33:54

En olisi ikinä uskonut että kirjoitan tästä tänne. Olen aiemmin ajatellut että jokainen pitäköön omista asioistaan huolta. Samoin jos tulee tarve puuttua eläintenpitoon niin tehdään se suoraan virallisia reittejä pitkin. Katsoin illalla saaressa asuvan somettaja perheen videon. Jo aika alkumetreillä tipahti leuka lattiaan. Viime kesänä tulleita poneja ei enää tunnista samoiksi. Kaikesta näkee että nyt on kyse hevosten pidosta ymmärtämättömistä ihmisistä joilla on ollut ruokinta ja tovin huonolla mallilla. Haluan vilpittömästi uskoa että he eivät nyt ymmärrä edes että poneilla ei ole asiat hyvin. Molemmilta on tippunut lihakset päältä, karva on pitkä ja samea. Kaviot on hoitamattoman näköiset. Vertasin elokuun videoon jossa oli kaksi hyvin hoidetun näköistä ponia jotka heille saapui.
Mietin tässä että mikä olisi oikea tapa viedä heille lempeästi viestiä ponien hyvinvoinnin parantamisesta. Elsu ei ole oikea tapa.

  Re: saaressa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   26.6.26 00:47:52

Katsoin ihan samaa, mustan ponin etujalkojen liike on järkyttävä

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.