|
Lähettäjä: Alv
Päivämäärä: 25.6.26 19:48:14
Mitä teette jos hevosen rehuille on niukasti tilaa tallilla? Kaipaan ihan konkreettisia tuotevinkkejä säilytysastioista tms. Meidän syöttömäärät ei ole suuria, mutta laatuja on valitettavan paljon. Hevoseni on ainut yksäri joten en voi jakaa laatikoita muiden yksärien kanssa, ja tallinpitäjä ei syötä samoja rehuja kuin minä.
Tilaa on siis yhden ison tai kahden pienen sorteran verran. Mulla syötössä mash, proteiini, suola, kivennäinen, ade ja pari yrttiä. Välikannet ei riitä kaikille (on muuten hyvät jos on just jotain pientä syöttömäärää, suola, yrtit jne). Lisäksi haluaisin vielä viherpelletinkin..... Mulla on toisena autona paku ja voisin siellä tai kotona säilyttää lisää, mutta miten täydennykset järkevimmin...
|