|
Lähettäjä: .
Päivämäärä: 25.6.26 19:38:42
Kyllä Suomessa ponikasvatus on hyvässä nousussa. Viime vuonna lähes kaikkien ponirotujen varsoja syntyi jopa enemmän kuin sitä edeltävänä vuonna. Toki saisi lisääkin syntyä, mutta suunta on hienosti ylöspäin. Laadukkaat ja toimivat ponit nyt vaan maksaa, jos mahdollista niin kannattaa ehdottomasti ostaa varsa ja tehdä itse. Vaivaisten ponien hinta on just se, mitä joku niistä haluaa maksaa. Jos joku maksaa sellaisesta 1500€, niin sitten se on sen ponin hinta.
|