|
Lähettäjä: M
Päivämäärä: 25.6.26 15:42:04
Kertokaapas omia kokemuksia mitkä olisivat hyvät jalustimet (esteratsastajalle)?
Hommasin toisen satulan, eikä minulla ole kuin jotain vanhoja normijalustimia. Siitä on jo aikaa, kun olen viimeksi jalustikaupoilla ollut, niin nykyään on niin monia vaihtoehtoja. Ja useimmat ihan järjettömän kalliitakin.
Muovi/alumiinijalustimet vähän mietityttää, että ovatko niin keveitä, ettei tällainen harrastajatumpula saa tippunutta jalustinta mitenkään takaisin jalkaan.
Houkuttaisi ostaa vain tuollaiset perus alle satasen kaaresta joustavat jalustimet. Mutta onko nuo jo turvallisuuden kannalta nykyään ihan nou nou?
|