Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   25.6.26 15:42:04

Kertokaapas omia kokemuksia mitkä olisivat hyvät jalustimet (esteratsastajalle)?

Hommasin toisen satulan, eikä minulla ole kuin jotain vanhoja normijalustimia. Siitä on jo aikaa, kun olen viimeksi jalustikaupoilla ollut, niin nykyään on niin monia vaihtoehtoja. Ja useimmat ihan järjettömän kalliitakin.

Muovi/alumiinijalustimet vähän mietityttää, että ovatko niin keveitä, ettei tällainen harrastajatumpula saa tippunutta jalustinta mitenkään takaisin jalkaan.

Houkuttaisi ostaa vain tuollaiset perus alle satasen kaaresta joustavat jalustimet. Mutta onko nuo jo turvallisuuden kannalta nykyään ihan nou nou?

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   25.6.26 16:38:09

Acavallo Arena alupro on mun mielestä paras. Oon ostamassa samoja myös toiseen satulaan.

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.6.26 16:45:34

Ophena. Kalliit, mutta hyvät jalassa ja turvalliset.

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 21:39:05

Ryder Adjustable 6/5

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: Wjb 
Päivämäärä:   25.6.26 22:31:40

Hevarilla on sellaiset kuin Equitare Clever turvajalustimet.
On ihan hyvät ja maksaa vain 90e.
Useampi eri värivaihtoehto.

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   25.6.26 22:38:09

Tykkään Flex-oneista ja freejumpeista, ratsastan itse tällä hetkellä vallan Flex-oneilla. Molemmissa viehättää leveä jalansija, hyvät nastat ja painavuus.

  Re: Parhaat jalustimet?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   25.6.26 22:43:51

Freejump Airs

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.