Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä löytää BOT Pardus

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.6.26 13:59:31

Tuli taas mieleen tossa kypäristä keskustelua lukiessa, et mun Pardus on jo varmaan 7 vuotta vanha, eli uuden aika periaatteessa olis. En kisaa, en tuu ikinä kisaamaan. Eli niillä standardeilla ei mitään merkitystä. Pardus ollut aivan superhyvä mun päähän, parempaa ei löydy. Ja on kuitenki MIPS, ja aiempien standardien mukaan aivan kelpo, joten mulle kelpaisi uusi vastaava. Eli, myykö joku lafka vielä näitä, vai onko jo loppuneet kaikkialta? Kun googlailee niin näyttäs olevan loppu verkkokaupoista :( mut onkohan jossain kivijalkaliikkeissä vielä? Ihaninta olis löytää ei-säädettävä, mut se nyt ainaki taitaa olla turha toivo...

Re: Mistä löytää BOT Pardus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.6.26 14:04:19

Botin verkkis

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   25.6.26 14:08:07

Uu näköjään joo siellä olis! Toki vaan S ja L kokoja. Onks jollain kokemusta et jos on käyttäny 58-kokoista ei säädettävää, niin saisko ton L-kokoisen riittävän pieneksi säädettyä? Toi 58-koko on siis ollu ku sukka mun päähän, et menee täydellisesti mut väliin ei kyl mahdu mitään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   25.6.26 14:38:13

Kokeile ja palauta jos ei sovi

Lähettäjä: ihme 
Päivämäärä:   25.6.26 15:40:36

Aiemmin 58-koon BOTtia käyttäneenä L-koon Pardus on kyllä siinä ja siinä onko liian iso. Ihan tiukimmalle kiristettynä sopiva, mutta säätönuppi painaa ikävästi niskaan kun kypärä on pitkään päässä. M olisi varmaan ollut parempi, mutta niitä ei löydy mistään.

Lähettäjä: Piste 
Päivämäärä:   25.6.26 15:51:48

Wahlsten ainakin myy BOTia

Lähettäjä: sentti 
Päivämäärä:   25.6.26 18:39:58

Equinestillä on ollut jo pitkään alessa S- ja L-kokoja. Myös Finntackilla voi olla. Ovat kaikki säätöruuvillisia.

Eikö ne säätöruuvittomat ollut tosi pientä kokoa? Itsellä normikypäröissä ollu 57-58 ja muistaakseni tuosta ei 58 mennyt päähän, kun joskus kokeilin. Säätöruuvillisesta M oli sopiva.

Lähettäjä: £ 
Päivämäärä:   25.6.26 21:39:56

Hollannista agradi.com löytyy Pardus sinisenä ja on myös kokoa M.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.