|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 25.6.26 11:27:12
Yksilöllistä, mutta peruspohjana 3 x 30min, joista kaksi voi olla selästä käsin ja yksi ohjasajoa. Ja kun puhutaan kolme vuotiaasta kesällä, niin se on keväällä sisäänratsastettu ja sen jälkeen pitänyt loman, loman jälkeen kolme viikkoa töitä ja taas pidempi loma. Syksyllä aloitetaan 3 viikkoa töitä, viikko vapaata, talven aikana ruetaan siirtymään neljävuotiaan tahtiin niin että joka toinen viikko kolme vuotiaan tahdilla ja joka toinen neljä, ja taas viikon taukoa väliin, sopivassa välissä taas pidempi tauko ja sen jälkeen nelivuotiaan tahtiin.
Meillä nuo viikon tauot on kasvun suhteen katsottu joko kokonaan vapaaksi, tai sitten esim käyntimaastoiluun.
|