Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hevostelu kauan sitten

Lähettäjä: Muistelu 
Päivämäärä:   24.6.26 20:06:34

Kuumana kesäpäivänä saappaat tuntuivat jo tiukoilta loppuäivästä ja vetoketjut avatessa muistuikin mieleen, kuinka ennen piti olla kaveri auttamassa saappaita jalasta pois.

Se keneltä riisuttiin saapaat istui lattialla, toinen oli selin ja veti saappaan kantapäästä ja häntä pystyi vielä avittamaan työntämällä toisella jalalla takapuolesta.

Tallilla oltiin aamusta myöhäiseen iltaan asti. Nyt tuntuu, että pari tuntia tallilla on monelle ihan normaali päivä.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.