Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten varaudutte talveen (on heinästä)

Lähettäjä: Heinää 
Päivämäärä:   24.6.26 18:44:25

Eli miten laskette vuoden heinä menekin? Elo-toukokuu jos hepat laitumella? Mikä hävikki? Ostatteko kerralla koko vuodeksi? Vai tyyliin kuukaudeksi-pariksi kerrallaan ja se on sitten talvella herran haltuun?
Miten olette päätynyt vallitsemallenne tielle?

  Re: Miten varaudutte talveen (on heinästä)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 18:49:08

Lasken paljonko hevoset syö vuodessa + 3-5 paalia ylimääräistä. Hyvin on riittänyt, kun on hyvät laitumet kesäksi.

  Re: Miten varaudutte talveen (on heinästä)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 18:49:51

Ostan kerralla varastoon koko vuoden heinät. Jos tarve on 9 kk heinille, niin ostan suunnilleen 10-10,5 kk heinämäärän. Hävikkiä tulee aika vähän, mutta ennemmin hiukan liikaa heinää varastossa, kuin liian vähän.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.