|
Lähettäjä: -
Päivämäärä: 24.6.26 12:59:42
Sitä oppii vain tekemällä, kieltä oppii vain puhumalla ja kirjoittamalla, lukemalla ja kuuntelemalla! Itse teininä pidin englanninkielistä blogia, ja sain sen kautta tosi paljon hyviä kavereita ulkomailta. Osan kanssa viestittelen edelleen ja joitakin olen myös tavannut. Näin jälkeenpäin kun lukee niitä tekstejä, niin onhan niissä virheitä jotka nykytasolla bongaa heti, mutta mitä sitten? Tekivät tehtävänsä ja ihmiset ymmärsi mitä sanoin, ja vain kieltä käyttämällä siitä tulee vähitellen aina vaan helpompaa ja helpompaa rutiinia, ja oppii samalla.
|