|
Lähettäjä: Matcha
Päivämäärä: 24.6.26 10:59:32
Harrastan ratsastuksen (~6x viikossa, valmentaudun useamman kerran viikossa ja kisaankin harrastusmielessä tällä hetkellä vaB tasolla) ja litteö vatsa ja keskivartalon voima on tullut sen seurauksena. En todellakaan koe, että olisin joutunut tekemään sen eteen töitä, vaan koen että se on vaan kiva kaupan päällinen kivasta vapaa-ajan tekemisestä. Rakastan noita molempia lajeja, en koe treenaavani, vaan pitäväni hauskaa. Ei se nyt aina tai oikeastaan useinkaan esim crossfitissä ja salilla millään tavalla hyvältä kehossa tunnu, mutta nautin siitä silti :D Aina nyt tietenkin voi olla vahvempi ja parempi eikä koskaan voi olla täydellinen, mutta tässä kehitysvaiheessa olen keskivartalosta ihan hyvässä kuosissa. Ja istuntani on myös ihan ok. Toki istunnankin osalta aina voi ja pitää olla parempi, mutta istuntani on ok jäntevän rento ja toimiva. Lisäksi yritän syödä ravitsevasti ja ennen kaikkea riittävästi (minulla vahva taipumus laihtua ja unohtaa syödä), jotta lihaksille riittäisi rakennusaineita. Aidosti tykkään elää näin, omaan elämässä vahvat rutiinit mutta se ei ole minulle mitään pakkopullaa tai esim jotain ikävää kurinalaisuutta,
|