Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: Infoa? 
Päivämäärä:   23.6.26 18:46:12

Onko hallitus Meukan puolella, vai osaavatko tarkastella liiton toimintaa puolueettomasti ja rakentavasti? Onko aiheesta keskusteltu jäsenten kanssa? Minulle ei ainakaan mitään tietoa ole tullut.

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.6.26 18:52:31

Jaahas, odotettavissa siis vastaavia ketjuavauksia jokaisesta seurasta ja tallista

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: Infoa? 
Päivämäärä:   23.6.26 18:53:25

Eikös tämän palstan tarkoitus ole keskustella? :)

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.6.26 19:03:36

Onhan tämä keskustelupalsta, mutta tuon asian voi suoraan tiedustella esim . ko seuran hallituksen pjltä tai kokousedustajalta eikä olettaa, että he käyttävät tätä miellyttävää alustaa tiedotuskanavanaan.

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: Infoa? 
Päivämäärä:   23.6.26 19:05:49

Salli mun nauraa :D siellä kuule mitään voi kysellä.

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   23.6.26 19:08:17

No jos ei sieltä voi kysellä, niin tuskin vastaavat tänäkään

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: Infoa? 
Päivämäärä:   23.6.26 19:14:04

Ehkä joku toinen jäsen vastaa jos hällä on tietoa ;)

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 19:25:17

Entä Peräpökkölän Ratsastajat? Kenen leiriin kuulutte? Tai entä Rytilammen Ryskääjät? Kiinnostaa onko näiden seurojen jäsenten kanssa keskusteltu?
Ps. Vastatkaa heti tänne.

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 20:05:24

Ratsastusseura JORK, juoppojen orkku
Ratsastusseura, PIP pelon ilmapiiri
ratsastusseura HASA, hakata saa
Kertokaapa mielipiteenne siitä, mitä tilintarkastajan ”vastuuvapautta ei tule myöntää” tarkoittaa

  Re: Oulun ratsastajat, mitä mieltä?

Lähettäjä: Ööö 
Päivämäärä:   23.6.26 20:09:38

Jos oikein muistan, tuo OR seura rajoitti OULUN Pokaalissa hevosten vettä ja kuivikkeita helteellä ja sähköä hevosautoalueella. Hyvin siihen mahtuu säännöistä ja moraalista ja lainsäädännöstä piittaamattomat katujyrätkin.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.