|
Lähettäjä: Cookie
Päivämäärä: 23.6.26 17:29:33
Laitoin itse, valmentajan kannustamana. Olen kyllä ratsastajana suht kokenut ja työksenikin ratsastanut ulkomailla jokusia vuosia (en tosin sisäänratsastanut silloin, työskentelin vanhempien nuorien ja aikuisten hevosten kanssa), mutta silti sen oman ensimmäisen nuoren kanssa epäröin, että mitä jos mokaan. No en mokannut ainakaan kovin pahasti, koska ihan kelpo ratsu tuosta tuli, ekat VaB startattu tänä kesänä ja maastossakin pystyy turvallisin mielin rallattelemaan. Mutta kyllä se kynnys oman satulaan laittamiseen oli vaan korkea!
|