Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 11:56:54

Mistä mahtaisi löytyä ilmotuksia? Tuntuu että kaikki löytävät aina tutun kautta tilat vuokralle. Itse en ainakaan ole ikinä löytänyt yhtäkään ilmoitusta mistään kunnollisesta

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   23.6.26 12:03:23

Mistä päin etsit ja millä aikataululla?

En ole vielä laittanut ilmoitusta, talli ja talo tulossa vuokralle. Pari ha laidunta, hyvät tarhat, kenttä, rata ym.

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: Yomi 
Päivämäärä:   23.6.26 12:09:28

Uusimaa tarkempi Vihti,Nurmijärvi. Onko tulossa/tällä hetkellä tilaa vuokralle. B
Väh.8 hevosta tontille mahduttava.

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: Peteus 
Päivämäärä:   23.6.26 12:23:33

Eikö juuri facessa joku ilmoittele Uudenmaan osalta, taisi olla jotain 12 karsinaa

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: <3 
Päivämäärä:   23.6.26 12:26:06

Mun talli siis kirkkonummella

Ilmoittelu on varmaan siksikin vähäistä kun ihmiset ei tykkää että tullaan sitten omin päin katselemaan. Ja kyselijöitä on aika paljon, mutta kaikki "liikeideat" vaan ei oikein tunnu fiksuilta. Sitä kuitenkin toivoo että paikat pysyisi kunnossa, toiminta olisi sekä vuokralaiselle että naapureillekin miellyttävää eikä kohta olisi kaikki lähiseudun tiet ja maastot täynnä "ratsastus kielletty" kylttejä.

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 12:30:08

Milä faceryhmä.paras näille?

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: Some 
Päivämäärä:   23.6.26 12:37:52

Toimivien tallien omilla somekanavilla ilmoitetaan toiminnan loppumisesta (usein kerrotaan myös syy eikä syy ole kannattamattomuus) ja samalla etsitään jatkajaa paikalle.

  Re: Löytyykö Suomessa talleja vuokralle?

Lähettäjä: .2 
Päivämäärä:   23.6.26 12:44:30

Moniakin talleja on, mutta omistaja haluaa luokkaa 7000 e/kk ja vuokranmaksukyky liikevaihdolla on max 2000e/kk - siinä ei oikein kauppoja synny

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.